Právě je úte lis 26, 2024 2:46 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 153 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Lokhorn's Cars
PříspěvekNapsal: pon bře 28, 2011 3:28 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 01, 2008 6:14 pm
Příspěvky: 404
Full cg animaci bysem stejně kvůli render času nevyrenderoval, takže na to zkusim jít jinak
http://img222.imageshack.us/img222/5465 ... ariver.jpg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lokhorn's Cars
PříspěvekNapsal: pon bře 28, 2011 4:56 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 01, 2009 8:31 pm
Příspěvky: 321
Bydliště: Ostrava
No konečně nějaká pěkná barva na té felicii, jinak ale celkově to na mě působí tak nijace, nějak nechápu to místo na kterém stojí a nasvícení se moc nezdá.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lokhorn's Cars
PříspěvekNapsal: pon bře 28, 2011 6:18 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pát bře 26, 2010 8:06 pm
Příspěvky: 134
Promiň Lokhorne, nechtěl jsem se Tě dotknout. Obdivuju i tohle, protože sám bych to nedokázal. Svou, možná nejapnou poznámkou, jsem jen chtěl poukázat, že to na mě působí jak model autíčka, nejspíš tomu chybí detaily. Nebo nevím co by to mohlo způsobovat. Osobně se mi taky nelíbí to prostředí, ale to už je asi věc názoru..Co takhle zasadit ten model do nějakého matepaintu krajiny?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lokhorn's Cars
PříspěvekNapsal: pon bře 28, 2011 6:39 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte zář 08, 2009 7:26 pm
Příspěvky: 312
Ta "felda" se mi moc líbí je to super.
Jinak eště k tomu Challengerovi, u toho posledního renderu mám trošku závratě a pocit že to auto na mě spadne, jinak je to parádní :emo17:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lokhorn's Cars
PříspěvekNapsal: pon bře 28, 2011 7:18 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 01, 2008 6:14 pm
Příspěvky: 404
Jan: Je to nasvětlený přes IBL podle hdr mapy která je na pozadí + sun který je umístěný podle hdr mapy. Problém mam se stínama od slunce, který se mi skoro vůbec nerenderujou, ale to jsou světla doplňkový tak by to zas tak vadit nemělo. Další problém by mohl bejt v materiálech

CrocodilusCZ: Zkus mě pochopit, já nad tim strávim celej víkend upnu to na net a jediný co z toho mam je smajlík kterej na mě valí oči. To pak nemá cenu sem něco dávat, tak leda jednou do roka když se mi něco opravdu povede. Valit oči na mě může kde kdo doma nebo ve škole, tak si pro to nemá cenu chodit ještě na blender fórum. Taky mě asi naštvalo že máš pravdu :-), matepaint je zajímavá volba ale myslim že by to dopadlo ještě hůře :-)

boogie: díky za názor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lokhorn's Cars
PříspěvekNapsal: pon bře 28, 2011 11:17 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pát bře 26, 2010 8:06 pm
Příspěvky: 134
Rozhodně jsem se Tě nechtěl dotknout. Chápu že je za tím hromada práce, jen jsem myslel, že to jedno slovo vystihuje co mám namysli.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lokhorn's Cars
PříspěvekNapsal: pon bře 28, 2011 11:54 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
posledni verze (felicie) je imho nejlpe usazena v prostredi. konecne to ma punc reality. (predchozi rendery jsou jak modelarske panorama, ale to jsem jiz psal.)
presto i na felicii stale neni neco v poradku. bohuzel, neumim identifikovat co. asi to je svetly, a prilis tmavymi stiny na dverich. asi... porad jde dost poznat, ze je to grafika.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lokhorn's Cars
PříspěvekNapsal: úte bře 29, 2011 10:51 am 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pát bře 26, 2010 8:06 pm
Příspěvky: 134
Zkusil bych to jako celek prohnat nějakým postpro filtrem v photoshopu, mohlo by to získat trochu na sounáležitosti. Možná by taky pomohlo, kdyby udělal jakoby mokré stopy od pneu, jak auto přijíždělo na scénu, možná by to opticky spojilo model s podkladem


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lokhorn's Cars
PříspěvekNapsal: úte bře 29, 2011 7:20 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
opet mi to celé nesedí....
budu se asi opakovat ale model není OK
nedávej to do auto prostředí, snažší je si zkusit nejdřív nějakou atelierovou scenu, rozmístit si okolo auta nějaký emit plany aby na něm byli slusne vypadajci odrazy.
Další věc která mi z renderu uplne drásá oči je absence ostrých tmavých stínů mrkni vlevo na ten kámen jak má krásný tmavý stin a mrkni pod auto jak tam žádnej není, auto vypadá jako kdyby bylo foceno za nějakého zamračeného dne bez stínu a bez žádného ostrého světla ale pozadí je za krásného parného odpoledne... to mi nějak nejde dohromady :-)

jestli to vyjde a budu schopnej odsunout práci a vrhnout se na rezervní přednášku tak pak po konferenci bude několik modelů k dispozici (sice asi ořezané) ale budeš si na nich moc testnout nejaky veci


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lokhorn's Cars
PříspěvekNapsal: úte bře 29, 2011 8:01 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 01, 2008 6:14 pm
Příspěvky: 404
CrocodilusCZ: jo na stopy jsem zapoměl :-)

Bumpkin:ostrý stíny by se měli vykreslovat právě tím dodatečným světlem, nedávno sem se dozvěděl že blender měl skoro po celou svojí existenci problém s vykrestlováním s průhlednýma stínama když je světelnej zdroj daleko od předmětu kterej osvětluje. Asi tak před pár týdnama konečně vydali opravenou verzi s materiálama který mají ve stínech pár nových možností, pořád to ještě neni dokonalí ale snad to bude stačit.
Já vim že model neni ani zdaleka dokonalej, přece jenom je to po roce moje druhý auto, já na auta nikdy moc nebyl. V Mam v plánu už brzo modelovat další auto, tak by to snad mělo bejt lepší.
Ještě před timhle exteriérovým renderem sem si chtěl zkusit i studiovej, ale špatná podpora nepřímího osvětlení s nemožností hdr map mapovaných na planech mě odradila. Zkrátka by bylo dost těžký překonat render nějakýho komerčního renderu. Mam tušení že v novej verzi blenderu už bude zabudovanej LuxRender, tak pak se uvidí. Zatim se spíš zaměřuju na animaci, dost chyb tam zanikne ale hlavně mě to víc baví.


Test rigu, sou tam jenom 4 klíče kterýma určuju rychlost auta na křivce
Nemam rád rigování :-) Docela si na tom lámu hlavu, ještě je třeba opravit posledních pár chyb.
http://www.youtube.com/watch?v=bigXCML4 ... r_embedded


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lokhorn's Cars
PříspěvekNapsal: úte bře 29, 2011 9:20 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 01, 2009 8:31 pm
Příspěvky: 321
Bydliště: Ostrava
Klobouk dolů. Ta animace se mi hodně líbí, je taková svižná, plynulá, reálná, fakt čistá práce. Nemohl bys jen tak pro zajímavost popsat rig? Ještě jsem neměl zatím žádnou příležitost rigovat a animovat auto (asi taky proto, že jsem žádné ještě nemodeloval), tak by mě to docela zajímalo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lokhorn's Cars
PříspěvekNapsal: úte bře 29, 2011 9:50 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 01, 2008 6:14 pm
Příspěvky: 404
Hodně dobrej a asi jedinej slušnej tutoriál je tady:
http://3d-synthesis.com/tutorialsenglish.html - je to kousek níže

Problém je že ten jeho rig je pro 2.49 a je tam jeden nefunkční script, na otáčení kol. Taková banální věc dalo by se na první pohled říct, ale vyřešit to jinak automatickou cestou jde jen velmi složitě, na blenderartist je na to čerstvá diskuze.
Když jsem si s tim jeho rigem hrál, tak mi taky vadilo že to má rozkouskovaný na jednotliví objekty, tak když jsem si je chtěl scalovat na rozměry mího auta tak se prostě rozsypal což se mi občas stávalo i s jeho autem při animování.
Takže si to pěkně předělávam do jednoho rigu, ke kterýmu je připojenej jenom jeden jednoduchej objekt.

To vypadá že toho tvůrce pomlouvam, ale ve skutečnosti je to geniální rig na kterej bych sám snad nikdy nepřišel. Zajímavý je jak řeší kolize s povrchem přes modifikátor shrinkWrap, a natáčení nápravy, kde je několik navzájem daných constrainst který se navzájem ovlivňujou. Nevýhoda je že je ten rig ve viewportu dost trhanej, a občas se tám pár objektů samovolně protočí, ale při renderu je to naštěstí OK

Jestli to ale nepotřebuješ tak se do toho moc nehrň. Beztak už brzo někdo udělá automatický rigování jako je rigify. Akorád si umístíš 4 kola stiskneš tlačítko a rig bude na světě, ale to možná trochu předbíham


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lokhorn's Cars
PříspěvekNapsal: čtv bře 31, 2011 8:44 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 01, 2009 8:31 pm
Příspěvky: 321
Bydliště: Ostrava
Díky moc za odkaz na skvělou stránku. Rig už jsem trochu zkoušel, ale neměl jsem moc času se tomu jetšě trochu více věnovat. Každopádně auto ještě dělat si moc netroufám, ale rád bych to někdo zkusil. je to docela výzva.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lokhorn wip
PříspěvekNapsal: sob dub 30, 2011 5:48 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 01, 2008 6:14 pm
Příspěvky: 404
Kodak foťák
http://raha.cz/public/images/Kodak.jpg
Ještě s tim nejsem úplně spokojenej, někdy se k tomu možná ještě vrátim a doladim to


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lokhorn wip
PříspěvekNapsal: sob dub 30, 2011 8:12 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: čtv úno 26, 2009 10:05 pm
Příspěvky: 38
:wink: mne sa to velmi paci :emo17:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 153 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz