Hodně dobrej a asi jedinej slušnej tutoriál je tady:
http://3d-synthesis.com/tutorialsenglish.html - je to kousek níže
Problém je že ten jeho rig je pro 2.49 a je tam jeden nefunkční script, na otáčení kol. Taková banální věc dalo by se na první pohled říct, ale vyřešit to jinak automatickou cestou jde jen velmi složitě, na blenderartist je na to čerstvá diskuze.
Když jsem si s tim jeho rigem hrál, tak mi taky vadilo že to má rozkouskovaný na jednotliví objekty, tak když jsem si je chtěl scalovat na rozměry mího auta tak se prostě rozsypal což se mi občas stávalo i s jeho autem při animování.
Takže si to pěkně předělávam do jednoho rigu, ke kterýmu je připojenej jenom jeden jednoduchej objekt.
To vypadá že toho tvůrce pomlouvam, ale ve skutečnosti je to geniální rig na kterej bych sám snad nikdy nepřišel. Zajímavý je jak řeší kolize s povrchem přes modifikátor shrinkWrap, a natáčení nápravy, kde je několik navzájem daných constrainst který se navzájem ovlivňujou. Nevýhoda je že je ten rig ve viewportu dost trhanej, a občas se tám pár objektů samovolně protočí, ale při renderu je to naštěstí OK
Jestli to ale nepotřebuješ tak se do toho moc nehrň. Beztak už brzo někdo udělá automatický rigování jako je rigify. Akorád si umístíš 4 kola stiskneš tlačítko a rig bude na světě, ale to možná trochu předbíham