Právě je úte lis 26, 2024 2:28 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 153 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Lokhorn's Cars
PříspěvekNapsal: úte bře 22, 2011 6:06 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 01, 2008 6:14 pm
Příspěvky: 404
Další auto, až bude někdy čas tak bych to ještě nejradši doladil.
http://img832.imageshack.us/img832/914/ ... lenger.jpg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lokhorn's Cars
PříspěvekNapsal: úte bře 22, 2011 8:30 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
ten strom na pozadi je rozmazany az moc. a cele to je jako panorama modelare.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lokhorn's Cars
PříspěvekNapsal: stř bře 23, 2011 12:09 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Vyborna praca. Nevidim co by som mal kritizovat. :emo17:

Vlastne predsa nieco ale to nestrhava ani jeden bod dolu. Je to len otazka praxe. Pri pouziti DoF (neviem akym sposobom si na nom pracoval) si pouzil zle nastavenie a vzniklo ti taka "ducharstina" tam kde konci scena. Chce to vychytat nastavenie DoF. A z praxe radim, nerobit nikdy DoF v Blenderu ale az v postprodukcii z pouzitim vyexportovanej ZMapy.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lokhorn's Cars
PříspěvekNapsal: stř bře 23, 2011 2:46 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pát bře 26, 2010 8:06 pm
Příspěvky: 134
Nechápu moc tu scénu. Nevím kdo by takhle zaparkoval mustanga, odrbanej celej spodek a jestli je ta poloha následek nějaký nehody, tak by byl nabořenej čumák z protisvahu. Déšť, resp. vlhké stopy na autě na mě působí spíš jakoby celý auto právě oslintala nějaký transgalaktická příšera, přijde mi to spíš jak nějaký sliz.
Jinak klobouk dolů, takový model bych dohromady nedal:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lokhorn's Cars
PříspěvekNapsal: stř bře 23, 2011 7:12 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte zář 08, 2009 7:26 pm
Příspěvky: 312
CrocodilusCZ : To není Mustang, ale Dodge.
Mě se ta scéna líbí, akorát mi tam moc nesedí poměr poničení ráfků a haubny, světel atd.
Stačilo by to třeba pokrýt navátým pískem, to by bylo super.
Jinak je to skvělý. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lokhorn's Cars
PříspěvekNapsal: stř bře 23, 2011 10:07 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 01, 2008 6:14 pm
Příspěvky: 404
Díky za komenty.
Určitě se k tomu ještě vrátim (asi po matuře) a tu špínu ještě změnim. v podstatě jsem jenom přidával textury v různých módech do color a bump vrstvy. Chtělo by to mixovat materiály s různýma vlastnostma třeba rzi přes stencil mapu. Potom ještě přidat trochu displace na karoserii a prach, o těch světlech ani nemluvě. Když bych měl ještě náladu tak bych vymodeloval interiér, a rozbil sklo navíc by s průhledností vypadalo mnohem líp.

Siso: Dof je z blenderu, docela mi vadí že když si vyexportuju depth mapu(nebo i jiný mapy) tak kolem objektů nemá vyhlazený okraje. Dá se to sice blurnout filtrem, ale to mi taky nepříjde zrovna dokonalý. I když vlastně v tejhle scéně by to ani nevadilo, protože si renderuju všechno najednou.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lokhorn's Cars
PříspěvekNapsal: stř bře 23, 2011 10:52 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 05, 2009 8:37 pm
Příspěvky: 1212
lokhorn:proto se některé passy renderují v dvojnásobné velikosti a zmenšením to ty hrany vyhladí

Martin S. :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lokhorn's Cars
PříspěvekNapsal: stř bře 23, 2011 11:00 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
no ja toho dodge zrovna chvalit nebudu :roll: :-(
priklanim se k nazoru smrqa je to NEDETAILNÍ přesně jako nějaký modelářský panoramata nebo modely bláčků a hodně nepřesné :-( a to je docela škoda kort když sem viděl tvé práce s postavama a animacema
pokud chceš udělat reálné vzezření tak ti doporučím několik základních věcí kterých by si se měl držet...
- pokud ti jde o jednu konkretní vec zaměř se na ni a nedělej nic okolo....
- nic nezjednodušuj!!! čim propracovanější to bude tim reálnějc to bude vypadat
- hledej na tom objektu všechny části/díly
- hledej dokukentace a snaž se pochopit to jak se to skládalo dohromady
pokud se ti podaří v průběhu tvorby tyhle věci dodržet tak to bude určitě vypadat mnohem lépe

následně když se podívám na model tak más na tom dodgi ěpatně celej předek...
ta maska neleze ven ani ty světla ne všechno je právě krásně vevniř utopené...
http://www.netcarshow.com/dodge/2008-ch ... per_33.htm
následně mě hrozně irituje ta tvá kolmice v těch spodních rohách pod světlama, copa tam nějaká je???
http://www.netcarshow.com/dodge/2008-ch ... per_23.htm
následně i světla nejsou takhle orámovaná
http://www.netcarshow.com/dodge/2008-ch ... per_43.htm

ach jo ach jo, to sem si říkal že todle neni těžký auto na vymodelování... no to bude hodně složitý :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lokhorn's Cars
PříspěvekNapsal: čtv bře 24, 2011 1:05 am 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Osobne si myslim, ze honba za realitou neni vzdy nejlepsim resenim. Dobra stylizace je mnohdy o dost tezsi. Pokud chcete realne auto, tak si ho vyfotite na nejakem srazu. :-) Coz se ovsem uz netyka animaci, to ano...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lokhorn's Cars
PříspěvekNapsal: čtv bře 24, 2011 11:21 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Alfisko píše:
Osobne si myslim, ze honba za realitou neni vzdy nejlepsim resenim. Dobra stylizace je mnohdy o dost tezsi. Pokud chcete realne auto, tak si ho vyfotite na nejakem srazu. :-) Coz se ovsem uz netyka animaci, to ano...


:emo17: presne!

Lokhorn:
Ja se zopakuji, vyborna prace, hlavne kdyz prihlednu na to, ze to bude zrejme animace. Fakt dobre. JInak k DoF, nemam osobne problem s"ducharskymi" hranami pri pouziti map. Ale jak rikam, nesmis na to pouzivat blender. Ten neni na postprodukci urcen i kdyz v nem vacsinu veci udelas. Dela pitominy... :) Skus Aftre napriklad, nebo lepsi popripade Nuke atp. A kdyz muzu poradit, exportuju si vacsinu map jako PNG bez alfy! A jenom ZMapu si exportuju jako EXR kvuli 32bit hloubce. ZMapa je hakliva na CB prechody a s 32bit jich dosahnes lepsi a lepe si snim poradi postprodukcne filtre.

Jen tak dal, Jses muj favorit na tomto fore. ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lokhorn's Cars
PříspěvekNapsal: čtv bře 24, 2011 11:55 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 05, 2009 8:37 pm
Příspěvky: 1212
Podle mě na stylizaci nic zase tak světoborného není, ale udělat dobrý fotoreal je o dost těžší..

Jinak k obrázku mě se nelíbí jako celek. Vypadá ta obloha dost kýčovitě podle barvy oblohy bych si představoval jiné nasvícení auta i ta tráva se mi nepozdává imho :roll:

Martin S. :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lokhorn's Cars
PříspěvekNapsal: čtv bře 24, 2011 6:08 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 01, 2008 6:14 pm
Příspěvky: 404
Díky za rady a názory. K fotorealu mi chybí ještě zkušenosti, který se právě snažim z toho co nejvíc vytřískat.

Siso: díky moc za rady, s after effectem už si celkem rozumím tak je brzy využiju

Bumpkin: Ten předek tam má bejt opravdu víc vnořenej, tak to ještě předělam

G_Taurus: Osvětlení jsem zanedbal. Zkusim si to nasvětlit nejdřív bez textur a chyba bude i v odrazivosti materiálu kde mam moc světlou barvu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lokhorn's Cars
PříspěvekNapsal: ned bře 27, 2011 10:18 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 01, 2008 6:14 pm
Příspěvky: 404
Nová verze, až když jsem dělal postprodukci tak sem si uvědomil že sem měl ty plechy trochu víc promačkat, takže asi budu dělat ještě jednu verzi. Tak kdyby ste měli nějaký připomínky tak sem s nima. Dále bych si chtěl zkusit k tomu přidat výraznější barevný korekce, zatim sem si na to netrouf

http://img340.imageshack.us/img340/914/ ... lenger.jpg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lokhorn's Cars
PříspěvekNapsal: ned bře 27, 2011 11:23 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pát bře 26, 2010 8:06 pm
Příspěvky: 134
matchbox? :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lokhorn's Cars
PříspěvekNapsal: pon bře 28, 2011 12:33 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 01, 2008 6:14 pm
Příspěvky: 404
To má bejt nějaká narážka? Jestli chceš kritizovat tak nahoď něco konkrétního :roll:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 153 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz