Pro verzi 2.5 jsou nutné úpravy... je to kvůli změnám v api...
Popsal jsem to vejš ,ale nejsi první kdo se na to ptá...ještě to trochu rozvedu, protože ne každej o těch změnách ví. Zároveň pokud nechceš nic přepisovat tak jsem tu posílal upravenou verzi pro blender 2.5
První zásadní změna v api je v Mathutils, nyní se sada funkcí jmenuje mathutils. Některé funkce v ní se změnili a odstranila se funkce Rand pro random... Což mi připadá jako debilita... ale budiž
nějaké info je zde
http://wiki.blender.org/index.php/Dev:2.5/Py/Scripts/Guidelines/BGE_Scripts_Migrationtak že pokud chcete vyzkoušet tuhle hru pod blendereme 2.5 musíte změnit ve dvou scriptech a to "random_anim" a "mrak_script" následující řádky
předem upozorňuji že nahrazujete interní funkci blenderu funkcí random z pythonu který musíte mít korektně nainstalovaný.
Kód:
import Mathutils
from Mathutils import *
změnit na
import random
a ještě změnit všechny
Kód:
Rand
za
random.uniform
nemá smysl sem dávat upravované verze pro 2.5, blender je zatím experimentální a GE v něm nechodí 100%
Vše dělám pro blender 2.49 b2 pokud to chcete zkoušet v jiných verzích tak si to upravte. Návod na to máte.
PS : Máte se asi na co těšit, hned jak dokončím tuhle hříčku. S kamarádem začínáme řešit další herní koncept. Ještě není uplně jasné o jaký žánr půjde, ale bude to buď klasická arkáda na styl Mario bros, nebo GTA... Zatím to zní dost nejasně ale dějovou linii máme a v hlavách se nám rodí zajímavé věci, tak až budeme mít po ruce něco prezentovatelného tak se předvedeme. Hlavně chceme aby to nebyla klasická blenderovka jakých je dnes tisíce... 3D akce bez akce, auta které nikdo nebude hrát atp... no bude sranda. Od minulých let se hodně změnilo a ti co mne znají již delší dobu tak ví že mám velký problém s dokončováním svých projektů, ale to je už minulost a co začnu to také dokončím.