Právě je úte lis 26, 2024 4:54 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv zář 02, 2010 1:23 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 14, 2004 5:45 pm
Příspěvky: 709
Bydliště: Podivín
těžko říct, jak vést ideální topologii, záleží na účelu, pro kterej to chceš použít...třeba u lidskýho obličeje je to celkem jasně daný, protože máš představu o mimice..asi bych tady zkusil analogii právě s obličejem, tzn jestli ti tolik záleží na topologii tak hádám, že to třebas budeš chtít animovat tak si představ jak se to teď bude deformovat, podle mě v tom žádnej zásadní error nebude, jen bych si pokládal otázku, jestli je tam ten loop nutnej...osobně když modeluju organiku tak se snažím přemýšlet dopředu natolik, abych tyhle "destruktivní" loopy nemusel přidávat...a když už nějakej přidat musím tak se ho snažím napojit tam, kde to při animaci nebude vadit :wink:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob zář 04, 2010 11:40 am 
Offline
..
..

Registrován: stř črc 29, 2009 1:07 pm
Příspěvky: 73
Bydliště: Břeclav
tohle vypada na dlouhe experimenty ale zacina skola tak nvm jak se mi bude chtit :?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob zář 11, 2010 11:11 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 17, 2009 2:29 pm
Příspěvky: 251
Bydliště: Desná
Ahoj, jen jsem chtěl zmínit malou radu k tomu co se týče sculptování high poly a následnému retopo na low poly. Je na to moc hezký tutorial na blendercookie --> http://www.blendercookie.com/2010/08/30 ... nd-normal/.
Doufám že neporušuju nějaká pravidla fóra když jsem dávám link :-) . Snad je to pro tebe užitečná informace ;-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: brachiosaurus
PříspěvekNapsal: sob zář 08, 2012 12:27 am 
Offline
..
..

Registrován: stř črc 29, 2009 1:07 pm
Příspěvky: 73
Bydliště: Břeclav
po 2 letech ozivuju mrtvy projekt :) vlastne ho mam delsi dobu hotovy, ted jsem udelal postprodukci
nevim, jestli to je final, uznavam, ze pusobi lacine.. mozna by mu slusely cerne linky - kdyz uz vypada trochu cartoonove, tak poradne

http://img843.imageshack.us/img843/4627/brachio.jpg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: brachiosaurus
PříspěvekNapsal: sob zář 08, 2012 11:17 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 13, 2012 7:16 pm
Příspěvky: 182
Bydliště: Žilina
Vštko OK ale tie kosti preboha. Úplne odfláknuté. To si ich nemohol urobiť menej placaté? Veď tie kosti nemali 1 cm.
A brachiosauri ich nemali ani také široké. :emo21:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: brachiosaurus
PříspěvekNapsal: ned zář 09, 2012 12:15 pm 
Offline
..
..

Registrován: stř črc 29, 2009 1:07 pm
Příspěvky: 73
Bydliště: Břeclav
uprimne ani nevim cemu ty kosti patri a nesnazil jsem se o nic realistickecho, potreboval jsem tam rychle neco soupnout kvuli kompozici.. a ano, odflakl jsem to :D nicmene tohle neslysim poprve, asi na tom neco bude :D diky


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz