Právě je sob lis 23, 2024 7:17 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Battle skoda 105
PříspěvekNapsal: sob črc 31, 2010 8:49 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
heh tak mi to neda a musim se s tim proste tady pochlubit :oops: :-D
tak je to skodarna (jak uz z nazvu vyplyva) jedna se o battl s kamaradama, pravidla jsou takova ze delame nextgen auto (limit je stanoven na 15 000tris o neco malo min jak u NFS carbon) celkove jde o vysledek a jinak jsou ruce celkem, kdyz nekdo bude modelovat i detaily proc ne jde o to ale aby to vypadalo co nejlip :wink:

k zobrazeni zatim pouzivam blender GLSL matrose, do budoucna se jeste uvidi :wink:

http://bumpkin.ic.cz/bordel/karoserie6.jpg
http://bumpkin.ic.cz/bordel/karoserie7.jpg
http://bumpkin.ic.cz/bordel/karoserie8.jpg
http://bumpkin.ic.cz/bordel/karoserie9.jpg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Battle skoda 105
PříspěvekNapsal: sob črc 31, 2010 9:11 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 27, 2009 2:27 pm
Příspěvky: 567
Já chci síť :-) mě zajimá jak se dělaj takovýhle modely


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Battle skoda 105
PříspěvekNapsal: sob črc 31, 2010 9:58 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 25, 2009 3:24 pm
Příspěvky: 657
zákulisná informácia - v tomto prípade metódou pokus-omyl :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Battle skoda 105
PříspěvekNapsal: sob črc 31, 2010 11:59 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 16, 2009 7:33 pm
Příspěvky: 521
Bydliště: Praha
Thumbs Up :emo17:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Battle skoda 105
PříspěvekNapsal: sob srp 07, 2010 5:24 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
noob: pokud uz mas moznost delat na next-gen modelu tak se nejcastejc dela to ze se vymodeluje model jako high a pak se prez nej udela low poly ktery se delas tejnym zpusobem (mas uz dostatek fejsu k dyspozici aby s epouzila libovolna metoda) a do nej se zapikaj dalsi veci jako je AO a tak

EdgarVanat: ani ne :wink: topologii je dost podobna jako klasickymu high poly modelingu jen se tam pouzije dost trojuhelniku :-)

Neolker: diky


no a jinak pokracujeme v krasojizde :lol:

Obrázek
http://bumpkin.ic.cz/bordel/benzinka2.jpg
http://bumpkin.ic.cz/bordel/benzinka3.jpg
Obrázek
Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Battle skoda 105
PříspěvekNapsal: sob srp 07, 2010 6:41 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: úte čer 22, 2010 3:44 pm
Příspěvky: 87
Bydliště: Varnsdorf
To kolo je divný. V blenderu funguje parallax mapping?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Battle skoda 105
PříspěvekNapsal: sob srp 07, 2010 7:46 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
rosenkreuz: heh co myslis tim paralaxem?? v blenderu mas akorat podporu normal mapy v BGE todle je jen disfuse textura...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Battle skoda 105
PříspěvekNapsal: ned srp 08, 2010 4:05 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 26, 2007 8:23 pm
Příspěvky: 399
rosenkreuz píše:
To kolo je divný. V blenderu funguje parallax mapping?

Pro parallax maping do BGE existoval script.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Battle skoda 105
PříspěvekNapsal: úte srp 10, 2010 3:30 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
tak dalsi pokracovani, zacinam pracovat na texturach uvidime jak to pujde :wink:

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Battle skoda 105
PříspěvekNapsal: úte srp 10, 2010 3:59 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
to modro zlta vyzera super. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Battle skoda 105
PříspěvekNapsal: čtv srp 12, 2010 5:10 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
tak textura kastle by byla nahozena :-D
Obrázek
Obrázek
Obrázek

a tady jste me prosili o ukazku wiru :wink:
Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Battle skoda 105
PříspěvekNapsal: čtv srp 12, 2010 6:12 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 16, 2009 7:33 pm
Příspěvky: 521
Bydliště: Praha
Nemám slov, pastva pro oči :emo17:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Battle skoda 105
PříspěvekNapsal: pát srp 13, 2010 9:22 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
tie odreniny hrdzave robis pomocou stencil mapy, ktoru malujes v paint mode? teda mas dole pod farbou hrdzavu texturu ci jak to robis


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Battle skoda 105
PříspěvekNapsal: pát srp 13, 2010 9:30 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
Neviem ci to dobre opisem, aby si to pochopil, ale skusim...ako robis dvere? Ony maju tu stranu, ktoru vidis a taky pas okolo, ktory nevidis...proste ked sa pozries na dvere z ineho pohladu ako uplne kolmeho tak tam, kde prechadzaju do zvysku auta (tam kde koncia) tak tam vznika tmave miesto, co som pozeral v hrach tak su tie vertexy oddelene...naznacil som do obrazka, co myslim...


Přílohy:
Skoda_Dvere.JPG
Skoda_Dvere.JPG [ 27.71 KiB | Zobrazeno 1436 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Battle skoda 105
PříspěvekNapsal: pát srp 13, 2010 2:12 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Kapo: Tohle vznika u vertex shadingu, v dnesnich hrach se uz takrka nepouziva. Dalo by se to castecne zastinit nahustenim vertexu, ale vzhledem k dnesnim technikam na vykreslovani aut ve hrach to je zbytecna prace, protoze potom by to ani nebylo videt. :-)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz