Tak jsem postoupil co se ulic a par detailu tyce.. Zacal jsem taky delat trochu vic flory, jako je brectan a ruzny kytky. Brectan na domu jeste neni kazdopadne ve sve finalni verzi.. Roste shora i zdola.
To mensi nadvori tohoto domu se mi zda takove dost hole.. Ale to si asi budu muset pockat na modely lidi, protoze kdyz se podivam na realna podobna mista tak by bez lidi take byla tak hola, maximalne dam neco podel domu..
To bude sranda az tam hodim nejaky vojaky jak kontroluji babku prodavajici na ulici shnily ryby
. Hmmm.. to jsem se nechal trochu unest, pardon.
Rovnez jsem se rozhodl ze stred toho hlavniho namesti predelam.. takze to snad ukazu do konce cervna.
Prehazel jsem zase render nastaveni a ted jsem vicemene spokojen, s myma schopnostma se na vic nez AO, sun+atmosphere a hemi proste nevzchopim!
Prvni render je bez stinu pod brectanem.. narazil jsem totiz na problem - vim, jak vyrenderovat raytracovany stin z alphy objektu.. takze neni videt plane ale jen viditelna cast podle textury - to vi ale kazde male dite. Je tu vsak jiny problem, AO to stale bere jako plane a ja nevim co s tim, na jednu stranu to chapu - vypocitavat AO z alphy textury je blaznive, ale ja bych ho nejradsi pro ten jeden objekt zkratka vypnul. Jediny zpusob jak to udelat je podle me odskrtnout "Traceable" v materialech, coz znemozni i renderovani stinu. U brectanu dela AO poradnou neplechu, vsak se na to v ostatnich renderech pozorne podivejte, "stiny" po planech tam jsou videt.
Pozor, posledni tri jsou pomerne dost velke obrazkovstvo... 2560x1920 px!