Právě je sob lis 23, 2024 9:13 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: animace krivky
PříspěvekNapsal: ned kvě 09, 2010 9:32 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 01, 2008 6:14 pm
Příspěvky: 404
Co třeba tohle?
http://blender3d.cz/drupal/?q=vidhadice


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: animace krivky
PříspěvekNapsal: pon kvě 10, 2010 2:00 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 01, 2008 6:14 pm
Příspěvky: 404
Jestli potřebuješ řídit IK kost empty objektem tak jí přiřaď constraint copy location a jako target napiš empty.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: animace krivky
PříspěvekNapsal: pon kvě 10, 2010 6:41 pm 
Offline
-
-

Registrován: ned črc 22, 2007 1:59 pm
Příspěvky: 148
Bydliště: Litoměřice
Já bych to řešil takhle:
1) Vytvořil bych Bezierovu křivku, dejme tumo třeba o třech bodech (2 krajní a jeden uprostřed)
Ta se dá jednoduše upravit aby se rendrovala jako hadice, dá se přidat i Uw a nebo se dá použít jako hadice z videotutoru který postoval lokhorn.
2) Dále si vytáhnu Hook-Empty na těch třech bodech (V editmodu kliknu na bod křivky stisknu ctrl+H, přidám Empty)
3) Pak sestavím kosti(aby kopírovali tu hadici v tomhle případě postačej 2 kosti) a svážu třeba s ramenem toho stroje a tělem(nevím přesně co chceš kam spojovat). A pak naparentuju emty k těm kostem který budou hejbat stou křivkou(hadicí)

Doufám že jsem tě dobře navedl.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: animace krivky
PříspěvekNapsal: úte kvě 11, 2010 11:28 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 01, 2008 6:14 pm
Příspěvky: 404
proč dělat věci jednoduše, když to de i složitě
http://www.youtube.com/watch?v=NOQhLpNKjgI
IK sem odpojil, a přidal constraint.
Místo empty si to rovnou můžeš parentovat ke svým objektům. Na konci je vidět jak ty kosti přeskakujou protože neví jakym směrem se mají otáčet, stačí když je v edit módu trochu prohneš.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: animace krivky
PříspěvekNapsal: čtv kvě 13, 2010 10:35 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 01, 2008 6:14 pm
Příspěvky: 404
Jeden vnitřní tam přidáš když ho napíšeš do IK do kolonky poleTarget, ale jestli tam chceš přidat i ten druhej tak vyzkoušej Dosalovo metodu jestli si jí ještě nepoužil


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: animace krivky
PříspěvekNapsal: čtv kvě 13, 2010 11:09 pm 
Offline
-
-

Registrován: ned črc 22, 2007 1:59 pm
Příspěvky: 148
Bydliště: Litoměřice
Není nic jednodušího než poslat blend soubor, a třeba ti s tím lépe pomůžeme.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz