Právě je úte lis 26, 2024 2:28 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 167 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: úte pro 01, 2009 11:17 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 16, 2009 7:33 pm
Příspěvky: 521
Bydliště: Praha
Je to ta "černá lišta" nebo vzorek podél pravé zdi? :) a kdybych byl puntičkář tak bych ještě posunul sloup v pravém dolním rohu trochu ven z kruhu anebo se mi to jen zdá, že je víc zasazen do kruhu než 3 ostatní?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: úte pro 01, 2009 11:44 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
V pravem dolnim rohu jsou vsechny sloupy trochu vice vysunuty do mistnosti, jelikoz je nemohu posunout kvuli tomu, ze sloupy vlevo a nahore zasahuji i do exterieru a jakekoliv posunuti tak trochu narusuje rovnovahu zvenku.. nejspis to vyresim trochu jinak, mam takovy napad :)..
Hmm, na listu jsem uplne zapomnel, ta tam taky u par zdi chybi a k tomu je jeste blbe namapovana.. jinak je to neco jineho - tyka se to sloupu, jak jsem rek :).
Pokoj ma pro zajimavost rozmery 19x19m..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: pát pro 04, 2009 9:49 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
ja si muzu oci vykoukat, ale zadnou nedodelavku nevidim. :-)

bily puntik mi tam nevadi, spis naopak. ale zajimalo by me, zda ma i jinou nez estetickou funkci (treba nejaka astrologie)?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: stř kvě 12, 2010 7:17 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
No.. nejaky pokrok mensi, kdyz jsem se k tomu uz asi po desate vratil.. Jednou z toho asi neco bude..

Obrázek

Domek udelany za dnesek :-):
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: stř kvě 12, 2010 10:18 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
no pěkně to vypadá, akorát ta perspektiva je fakt divná :emo02:, šel by znázornit progress budov třeba pohled na město ze zhora?

a fakt se děším na to Blizzard like intro :emo17:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: čtv kvě 13, 2010 10:38 am 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Tak tady mas kompletni prehled a rendery co jsem nechal bezet pres noc.. ty bile puntiky jsem uz diky smrqovi vyresil, ale tady jsem to zapomnel nastavit :-).. Take stiny jsem uz udelal aby se delali z alphy..
Trosku jsem predelal namesticko, aby nebylo tak "vzdusne" jak rika moje babicka! :-D

Obrázek
Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: čtv kvě 13, 2010 11:16 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
Nebolo by lepsie pridat nove UV a tak tam pridat onu decal texturu(teda tu spinavost), lebo ten decal je vzdycky trochu pred objektom a keby si sa nan pozrel z 90 stupnoveho uhlu, urobi ti to neplechu, ze to budes vidiet ze to neni priamo na stene a moze to robit skarede tiene a z dialky sa moze tvarit ako "potrhany"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: čtv kvě 13, 2010 7:30 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 27, 2009 2:27 pm
Příspěvky: 567
A k čemu to vůbec bude sloužit? Sry, nějak jsem už zapoměl předchozí příspěvky. Pokud by to bylo do hry tak bych si ji docela chtěl zahrát :-). Ale zase to neni moc velký na nějaký RPGčko :) Představoval bych si to spíš jako nějakou FPS střílečku :twisted:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: čtv kvě 13, 2010 7:57 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
noob píše:
A k čemu to vůbec bude sloužit? Sry, nějak jsem už zapoměl předchozí příspěvky. Pokud by to bylo do hry tak bych si ji docela chtěl zahrát :-). Ale zase to neni moc velký na nějaký RPGčko :) Představoval bych si to spíš jako nějakou FPS střílečku :twisted:

Na nejakou "strilecku" by to bylo skoda casu :-).. Melo by to byt rpg, ale stejne tu hru nedodelame, takze pro ted to je model mesta :-)

yokozuna - popremyslim o tom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: čtv kvě 13, 2010 8:24 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 27, 2009 2:27 pm
Příspěvky: 567
Škoda že to nedoděláte byla by to pěkná hra.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: pát kvě 14, 2010 12:12 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
hej tyjo tak to je solidní husťárna a jak vidím jak je od toho ta brána daleko, tak to bude celkem rozlehlé město. Fakt škoda, že se to asi nedodělá. Ale jinak musím říct BRAVO, je to úctyhodný výkon.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: pát kvě 14, 2010 3:28 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 30, 2005 11:03 pm
Příspěvky: 432
Bydliště: Brno-venkov
Jsou to moc hezky modely. Nezkoušels to rozběhat jen tak v Blenderovskym enginu ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: ned kvě 16, 2010 2:17 am 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Johny.D: To jsem nezkousel.. ale myslim si, ze tech par statisic trianglu co ted scena ma by asi BGE neutahl


Tady jsem domodeloval vnitrni cast stredu divadla.. (coz je ta tmava budova) Mel bych se naucit renderovat, protoze na to, jak jsem se patlal s mapovanim textury to vypada na renderu pekne hnusne.. z viewportu jsem ale celkem spokojen.

Obrázek


Tady spoustu screenu z viewportu ze <solid/wireframe/textured solid> pro zajimavost.. je tam i par novych veci:
http://the-eleventh.com/files/images/rocvalley_14.jpg
http://the-eleventh.com/files/images/rocvalley_15.jpg
http://the-eleventh.com/files/images/rocvalley_16.jpg
http://the-eleventh.com/files/images/rocvalley_17.jpg
http://the-eleventh.com/files/images/rocvalley_18.jpg
http://the-eleventh.com/files/images/rocvalley_19.jpg
http://the-eleventh.com/files/images/rocvalley_20.jpg
http://the-eleventh.com/files/images/rocvalley_21.jpg
http://the-eleventh.com/files/images/rocvalley_22.jpg
http://the-eleventh.com/files/images/rocvalley_23.jpg
http://the-eleventh.com/files/images/rocvalley_24.jpg
http://the-eleventh.com/files/images/rocvalley_25.jpg
http://the-eleventh.com/files/images/rocvalley_26.jpg
http://the-eleventh.com/files/images/rocvalley_27.jpg
http://the-eleventh.com/files/images/rocvalley_28.jpg
http://the-eleventh.com/files/images/rocvalley_29.jpg
http://the-eleventh.com/files/images/rocvalley_30.jpg


Rano sem mozna hodim dalsi render ktery pojede pres noc ;-).

Docela me take tesi, ze vsechno co je ve scene je ve spravnem pomeru s velikosti cloveka a nikde bych nemohl rici, ze bych si to pral mit jinak. :-)


EDIT: rano

Tak tu je ten render pres noc.. Ten nevysel tak spatne, ale myslim, ze by to mohlo byt mnohem lepe vyrenderovane kdybych to sun umel trochu lepe nastavit a dat tam dobre nejake to hemi a spravne nastavit normal mapy - ale ty jsou v blenderu vubec nejake prapodivne. Jednou jsem si dokonce vsiml, ze cim vetsi render nastavim, tak tim mene jsou normal mapy videt a to at uz jsou generovane z diffuse nebo uz pripravene v jinem obrazku.

Obrázek


Naposledy upravil Alfisko dne ned kvě 16, 2010 10:51 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: ned kvě 16, 2010 4:43 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 01, 2008 6:14 pm
Příspěvky: 404
Vážně pěknej render :-), jenom ten render time musí bejt asi hroznej. Možná by stálo za pokus použít jako hlavní zdroj světlo spot s bufer stínama a dosvětlit to s těma hemi, kvůli rychlejšímu výpočtu. Potom se zeptam jenom pro jistotu jestli máš přeplí octree resolution na 512 v takovej komplexní scéně by to dost srazilo render, ale to už máš určitě zaplí. Předpokládam že ty interiéry máš v jiných vrstvách. Ale možná je ten render způsobenej slabím pc, v každým případě je to ale krásný náměstíčko a doufam že ho doděláš :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: ned kvě 16, 2010 5:41 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Tak ten octtree pomohl :) O takove veci se nezajimam, takze jsem tam mel 128 a ted to beha nekolikanasobne rychleji, diky moc.
S renderem jsem si dnes pohral a po par nastavenich jsem se dostal na docela prijatelny vysledek.. ale ja radeji budu jen modelovat a mapovat, nez sahat porad na render :-).

Tady uz to mam hotove se vsim vsudy:

ObrázekObrázek


Naposledy upravil Alfisko dne stř kvě 19, 2010 2:23 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 167 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz