Chtěl bych se zeptat, jak rozumně řešit v animaci (ne v GameEnginu) animaci auta- ovládal bych tělo auta a kola aby se automaticky "lepila" k zemi. Jak se to dělá efektivně? Já jsem si vyrobil model, do něj armaturu, v PoseMode jsem si zadal i LimitRotation na "poloosu" kola, ale jakmile přidam "Automatic IK", tak LimitRotation jakoby nebyl, poloosa se zase začne chovat neomezeně. Nebo kdybych mohl určit, jak říci, že od tohoto "kloubu" bude armatura zase tuhá a nebude reagovat na IK posledního členu.. Tak si řikam, jestli neni ten muj postup úplně mimo, jestli se to nedělá úplně jinak... přikládam ukázku...
u souboru "..VSECHNA KOLA" se taháním za rám auta prověšujou kola, ale při pohybu vpřed-vzad klesají pod zem u souboru " ..raketoplanD.." jsem zkoušel Automatic IK a otáčí se mi při hýbání posledním členem řetězce celá armatura...
kujů za popostrčení nebo radu..
|