Právě je sob lis 23, 2024 8:58 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: linkování objektů
PříspěvekNapsal: sob dub 24, 2010 9:29 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 01, 2008 6:14 pm
Příspěvky: 404
Potřeboval bych poradit jak nalinkovat objekt tak abych ho moh třeba stokrát duplikovat s jenom minimální ztrátou výkonu. Nalinkoval sem si strom do scény a render trval cca 16s protože tam bylo pár chyb tak sem to ještě upravoval a najednou mi render time trvá skoro minutu(načítání octree). Chyba musí bejt když si linkuju list do scény se stromem, myslim že mi to fungovalo když sem si z toho listu udělal proxy abych moh trochu hejbnout pivotem, zkoušel už sem všechno možný ale pořád render time minuta. Kdyby někdo věděl čim to je, předem díky za odpověď


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: linkování objektů
PříspěvekNapsal: čtv dub 29, 2010 3:08 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
To by ma zaujimalo tiez. Raz sa mi octree tiez nehorazne zmenilo na case a nepomohlo nic len sa vratit este k neulozenej zmene vo file. Ale nepochopil so absolutne preco sa mi to octree zmenilo? Nic som tam pritom nepridaval.

Teraz ma napada jedine zmazat kompletne adresar kde si cashuje particle. Ale neviem ci to je tvoj pripad? Particle niekedy narobia sarapatu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: linkování objektů
PříspěvekNapsal: čtv dub 29, 2010 3:33 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 01, 2008 6:14 pm
Příspěvky: 404
Já už mam starej blend kde to bylo rychlý přepsanej takže mam smůlu. U mě se to nedělá particlama, ale tim že mam ve scéně rozkopírovanou spoustu malých objektů. Jestli máš v těch particlech nastavený místo zobrazování částic nějakej objekt(na panelu visualization myslim), tak je to pravděpodobně tim


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: linkování objektů
PříspěvekNapsal: čtv dub 29, 2010 3:38 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
No ja netvrdim ze to bol problem v particloch. Len teraz "po boji" nad tym rozmyslam. Az sa mi to stane znovu budem to riesit. :)

Ja pouzivam pri particloch vacsinou iba objekt. Halo minimalne, takze tym to nebude urcite.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: linkování objektů
PříspěvekNapsal: čtv dub 29, 2010 3:44 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
V tvojom pripade ma teraz napadlo ze to mozno bude subsurfom. Aky level mas nastaveny? A ako duplujes tie objekty. Nechcel by si to predsa len skusit cez particle alebo DupliVert?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: linkování objektů
PříspěvekNapsal: čtv dub 29, 2010 4:05 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 01, 2008 6:14 pm
Příspěvky: 404
Subsurf na tom neni, ty objekty duplikuje script tree from curve, myslim že je to to samí jako DupliVerts.
Jinak scénu se stromem sem odložil na neurčito, takže to asi budu taky řešit až se k tomu zase dostanu


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz