co na tyto posledni reakce rici.....
asi jen to ze pokud budete venovat stejne usili organickemu modelovani a anorganickemu (jako jsou auta a jine slozite objekty) tak zjistite ze u anorganiky se da vzdy vychazet z nejakeho objektu ci hrubeho tvaru nebo vedoucich linek ktery to zrychly a usnadni, kdez to u organiky je to vzdy jine (ted nemam na mysli cartoon styl!!!!!) kazda cast je jina nektary tlusta jina zase vypracovana dalsi povysla atd..... a pokud nebudu pouzivat predvymodelovane zakladni meshe a nebudu na ne davat sculpt tak me to vzdycky ale opravdu vzdycky zabere vic hodin nez anorganika
Louise Cypher: heh je presne videt na co si se podival
mrkl si hezky na prvni dva odkazy a tim to pro tebe haslo a to ze tam jsou prilozeny wirframy si si ani nevsiml (to je totiz na render.ru od jiste doby podminkou) treba u denisininyho modelu je krasne videt ze tam nebyl pouzit skulpt u ostatnich je zase videt krasne promakanej base model lepsi jak ten tvuj a chtel bych te videt jak za jeden den das celou postavu
komplet hlavu i telo s koncetinama
na anorganiku jako je auto je ve studiich den az az
sory kamo ale proste ti neverim ze by si dal hlavu i stelem takle kratce
bezny limity jsou uplne nekde jinde