Citace:
5.) Bolo by dobré k súťažnému príspevku priložiť tiež spakovaný blend súbor
Tohle bych nechal povinné
Áno, to sme aj nepovinné nechali, ale je to plus lebo tú textúru môže niekto reálne použiť ale podmienka to nie je (preto podmieňovací spôsob BOLO BY dobré)

Citace:
6.) Pre každého súťažiaceho bude rovnaká scéna, najlepšie aby ju robil niekto kto sa súťaže nezúčastní
Myslím, ze se snad časem vytvoří dostatečný počec scén, nicméně navrhuji, aby někdo vyrobil následující scény (klidně to postupně udělám...)
- scéna se sphere
- scéna se sky a water plane
- scéna s terénem (případně i se sky a waterplane)
- scéna s cube, sphere a plane pod cube a sphere a za nimy
Kľudne ich vyrob, vôbec to nebude na škoda ba priam by to pomohlo rozvoju

Citace:
7.) Modely v pripravenej scéne sa nesmú upravovať, možu sa však upravovat nastavenia vo World Buttons
- myslím, že bych zakázal jakékoliv upravování world buttons, to může mít velký vliv na lesklé textury
To áno, ale ak chceš byť v tom prípade objektívny, musíš tam ponechať aj defaultné nastavenia.. Narážam na aktuálnu súťažnú scénu scénu..
Citace:
8.) Osvetlenie si tiež môže zvoliť každý sám, maximálny počet svetiel je však 3, pri tom nesmie byt použité AO
- změnu osvětlení v žádném připadě, myslím, že tohle je jedna z hlavích věcí, proč jsem navrhoval používat stejné scény pro všechny
Tak nad týmo sme rozmýšľali fakt dlho.. Či ide viac o textúru alebo celkový dojem z nej.. Myslím že v scéne ktorá nie je určená súťaž je podstatné to druhé a na správnom nasvetlení pri textúrach myslím dosť záleží.. Nie každému sadne defaultná scéna, teda aspoň nejakú voľnosť sme chceli nechať..
Citace:
9.) Rešpektuje sa Scaleline aj Raytracing ale nesmie to byť externý render, ani YafRay
- jestli někdo zapne/vypne Ray by mohlo být celkem jedno..
Je to jedno, jen aby niekto nezmenil "Blender internal" na "Yafray"
Citace:
10.) Na už existujúci model je povolené použiť SubSurf
- ani tohle bych nepovoloval, scéna by měla být už od začátku vytvořená tak, aby vyhovovala pro daný typ textury (voda, dřevo, kámen, sklo atd...)
Narážka na Displacement, toto je tá istá textúra, akurát mesh vľavo je bez subsurf:
Vieš, rozumná scéna je subjektívna vec, to čo je rozumné pre jedného, može byť druhému nočná mora.. Dúfam že som ti dal rozumné odpovede, ale samozrejme ak si stále proti, môžeme to pekne vydiskutovať, teraz by ma hlavne zaujímali názory ostatných..