Právě je úte lis 26, 2024 11:49 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Old man-BL2
PříspěvekNapsal: úte úno 09, 2010 1:19 am 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř říj 11, 2006 7:41 pm
Příspěvky: 158
Bydliště: Brno
smrq: Dekuji za detailni anaylzu a cas, ktery jsi tomu venoval. Udelal jsem par uprav a mas pravdu, oci by skutecne snesly nizsi umisteni. Jako predloha pri modelovani mi slouzily fotky, ktere tak uplne nesedely tak musela prijit radu na improvizace.
Oboci je zatim v takrka embrionalnim stadiu, kosile taktez. Mimochodem, particle mod ve 2.5 se mi zda strasne pomaly, snad se to jeste zlepsi.

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Old man-BL2
PříspěvekNapsal: pát úno 12, 2010 1:09 am 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Asi bych otocil oci, aby je nemel tak vyklonene ven. Ale je to jen muj osobni nazor. Jinak si to kazdopadne zaslouzi lepsi render - ne ze by tento byl spatny - proto rikam, ze ZASLOUZI. :-) (akoze dobre to je, hej?)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Old man-BL2
PříspěvekNapsal: sob úno 13, 2010 1:35 am 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř říj 11, 2006 7:41 pm
Příspěvky: 158
Bydliště: Brno
Prisla rada na svetla ja resim zakladni dilema:
svetlo zprava:
Obrázek

nebo zleva?
Obrázek

oboji jsou to jen hrube koncepty, ale nemohu se rozhodnout, kterou cestou se vydat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Old man-BL2
PříspěvekNapsal: sob úno 13, 2010 2:09 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát čer 06, 2008 5:13 pm
Příspěvky: 571
Bydliště: Wallachia (Vsetín)
Světlo z leva se mi líbí více


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Old man-BL2
PříspěvekNapsal: sob úno 13, 2010 12:34 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Z pravé strany mi to přijde víc "tajemné" :alien: . Já bych šel do pravé.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Old man-BL2
PříspěvekNapsal: sob úno 13, 2010 9:20 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 05, 2009 8:37 pm
Příspěvky: 1212
záleží na pozadí podle toho bych to stylizoval :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Old man-BL2
PříspěvekNapsal: ned úno 14, 2010 12:43 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
z techto verzi zprava. imho bude lepsi osvetlit hezky vyvedeny oblicej a ve stinech schovat min povedene ucho a vlasy nez naopak.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Old man-BL2
PříspěvekNapsal: ned úno 14, 2010 12:01 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte zář 08, 2009 7:26 pm
Příspěvky: 312
Nasvícení z prava bude lepčí páč, při nasvícení z druhé strany to ucho nějak "vylejzá" .
Možná kdyby ty vlasy byly trochu nadýchané, odstáté, nevím jak to přesně říct prostě aby nebyly nalepené na hlavě, pak by trochu schovaly to ucho.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Old man-BL2
PříspěvekNapsal: ned úno 14, 2010 12:07 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
boogie: řekl bych, že ty vlasy jsou zatím jen textura :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Old man-BL2
PříspěvekNapsal: ned úno 14, 2010 5:22 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř říj 11, 2006 7:41 pm
Příspěvky: 158
Bydliště: Brno
Pravda, vlasy jsou zatim jen textura, cili tam vlastne zadne nejsou. Verze z prava se mi taky libi o trosku vic takze asi pujdu tudy. Mezitim jsem se sanzil na model naroubovat bumpmapu, ale setktal jsem se s tvrdym odporem blenderu. Misto zvrasneneho povrchu se vyrendrovaly jen hnusne tecky (viz. obr). Textura ovlivnujici normaly je namapovana stejne jakou ta barevna, tzn. na UV s jedinym rozdilem, ze je cernobila a ovlivnuje jen normaly a ne barvu. Proceduralni textury "normaluji" v pohode, ale tahle zatvrzele odporuje.

Obrázek

edit: Castecne vyreseno. Vypada to, ze kdyz zapnu antialiasing tak to funguje. Zajimave


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Old man-BL2
PříspěvekNapsal: úte úno 23, 2010 9:27 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř říj 11, 2006 7:41 pm
Příspěvky: 158
Bydliště: Brno
Dalsi verze. Material tvare ma vypnude prijmani stinu od pruhlednych objektu (rendertime), proto ten tvrdy stin od bryly. Ta bila vec v pravem dolnim rohu maji byt noviny, ktere chteji trochu lepe zakomponovat

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Old man-BL2
PříspěvekNapsal: čtv úno 25, 2010 6:27 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
parádní akorát tam máš asi chybu v texturě, je tam jakokdyby půlící čára


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Old man-BL2
PříspěvekNapsal: pát úno 26, 2010 1:31 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř říj 11, 2006 7:41 pm
Příspěvky: 158
Bydliště: Brno
Pravda, toho hnusneho svu se stale nemuzu zbavit. Asi to necham na postpro. Nicmene, objevil se mi tu takovy osklivy nepekna vec. Po nastaveni HDR textury pro odraz brylych/ocich se cosi stalo s particly (viz. obr.). Nevi nekdo jak se toho zbavit?

Obrázek
bez HDR

Obrázek
s HDR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Old man-BL2
PříspěvekNapsal: pát úno 26, 2010 9:11 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 25, 2009 3:24 pm
Příspěvky: 657
a čo tak zobrať nejaký fotošrot a spraviť kompozit? proste dáš tie dva rendry cez seba a to lepšie namaskuješ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Old man-BL2
PříspěvekNapsal: pát úno 26, 2010 11:59 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 01, 2008 6:14 pm
Příspěvky: 404
Něco podobnýho se mi stalo když sem si už upravil vlasy v partile módu, a potom sem ještě upravoval síť hlavy. Pomohlo jedině u particlů stisknout free edit a potom je znovu učesat


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz