tak abych odpovedel na tvoji otazku, samozdrejme tyto mapy blender podporuje
v prvni rade si musis ale ujasnit co ktery vyraz ve slovniku 3Dmax studia a Blenderu znamena
me osobne pojmenovani z maxe moc nesedne
color mapa (myslim ze v maxu je znacena jako ,,difus,, mapa ale nejsem si jsitej): uz jen z jejiho nazvu vypliva ze bude urcovat barvu
(v blenderu se aktyvuje defaultne jinak to najdes v material butons v paletce map to a tlacitko col)
bump mapa: dobre se s ni dela popvrch jako napriklad pory, lletokruhy a dalsi veci mela by byt cernobila nejcasteji
(v blenderu musis vzdy aktivovat tlacitkem nor v material butonas na paletce map to)
normal mapa: podoba se hodne podobne jako bump mapa ale na vetsi niance nez pory ci letokruhy (deformace obleceni ci podobne veci) aktuvujes stejnym zpusobem jako bump mapu
specular mapa: tato mapa urcuje jak moc a kde bude povrch odrazet okoli opet tuto mapu aktyvujes v material butons v zalozce map to a tlacitko spec
samozdrejme jednotlivy textury muzes prolinat prez alpha kanali nebo naopak na ne nanaset blend textury
jinak doporucuju se podivat na toto video od loocase
http://www.duber.tv/cs/3ds-max/material ... ke-kuze_1/