1. Vyzerá to tak že nenájde posledný vytvorený náboj. Nemôže mu skript pridať orientáciu, keďže nemá čomu tak sa to skončí chybou.
Neviem či by bolo riešenie ošetriť to try a extencion. určite by to neskončilo chybou, ale je otázne či by to ďalej strieľalo.
2. Pokiaľ to ide v texture móde tak kde je problém? Mne v inom móde textúry ani nejdu.(aspoň nie v 2.49b)
3. To je husté, myslím že tam bude problém inde ako v blendru. Čo máš za grafickú kartu? máš nainštalované posledné ovládače?
4.1 Sú to textúry ktoré sa generujú počas renderovania. V real time rendrovaniu sa nevygenerujú(náočnejšie na výkon), tam sa berú len už existujúce textúry.
Až na pár vínimiek GLSL.
Riešenie: zapiecť materíál z rendru do textúry a tú potom použiť v engine.
4.2 UV mapy pridávaš v editing(F9), záložka Mesh, UV Texture a tlačítko New
5. Záleží na tom či to chceš pre GLSL, Blender Milti Texture Materials alebo Texture Face materials.
Návod pre GLSL.
Je to vlastne to isté ako pre render.
Materialu pridáš textúru trávy, samozrejme okolie je alfa kanál.
Materiálu dáš A(Alpha) na 0.
Textúre v záložke Map To zaklikneš Alpha.
Hotovo.
Pokiaľ nechceš aby sa to moc lesklo tak uprv material ako pre render, napr zníž spec.