Právě je úte lis 26, 2024 10:28 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Radius
PříspěvekNapsal: úte pro 29, 2009 7:06 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 10, 2009 12:38 am
Příspěvky: 313
když nastavuji parametr radius, tak se vytváří kruhové pole okolo objektu. Co ale, když mám objekt např. hranaty, jak mám udělat toto pole, aby bylo hranate, nebo prostě jinný tvar než koule.předem díky za odpověď.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Radius
PříspěvekNapsal: úte pro 29, 2009 11:48 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Toto spraviť nepôjde.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Radius
PříspěvekNapsal: stř pro 30, 2009 1:27 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
ja myslel, ze staci nastavit "Bound" jako Box nebo Convex Hull pokud to neni kvadr.
Radius je jen pro Bound typu Sphere ne?
http://www.blender.org/development/rele ... t-physics/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Radius
PříspěvekNapsal: stř pro 30, 2009 3:24 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
no ano radius je len pre gulate predmety (respektive pre tie, ktore maju sphere bounds), aky by to malo zmysel pre hranaty predmet?

Zaujimalo by ma ako spravit napriklad ze mam krabicu (normalne steny, dno, ale aby bola duta), a aby sa do nej dali hadzat predmety...totiz vsetky bounds nastavenia co si pamatam boli pre konvexne predmety, takze sa nic do krabice neda hodit...da sa to riesit aj inak ako vyseparovat steny krabice a spravit pre nich constraint ku dnu (budu to samostatne objekty, pohybujuce sa s dnom, teda posobia ako jeden predmet - krabica do ktorej sa daju hadzat predmety a udrzia sa v nej)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Radius
PříspěvekNapsal: stř pro 30, 2009 12:23 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
vklidu - ale v 3D View to bude stále ukazovať len ten rádius. Síce možeš meniť kolízne obálky ale tie nebudeš vidieť a myslím že práve o toto sa jedná.
Kapo - stačí dať kolíznu obálku na Triangle mesh.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Radius
PříspěvekNapsal: stř pro 30, 2009 12:49 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
pardon :) z dotazu to pro mne nebylo tak jednoznacne


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Radius
PříspěvekNapsal: stř pro 30, 2009 3:40 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
zgerbiak píše:
Kapo - stačí dať kolíznu obálku na Triangle mesh.


no to staci ale objekt sa nehybe, je staticky...u mna...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Radius
PříspěvekNapsal: stř pro 30, 2009 5:25 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 10, 2009 12:38 am
Příspěvky: 313
zgerbiak: no, myslel jsem asi jak vytvořit tu kolizní obálku, jde mi prostě o to, že když mám postavený hrad z kostek, jak udělat, aby k dyž do něj vrazí předmět, aby narážel do objektů tak, jak má a aby ty objekty odráželi od sebe. zatím umím udělat je "kolizní kouli" pomocí radiusu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Radius
PříspěvekNapsal: stř pro 30, 2009 11:06 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
foret píše:
zgerbiak: no, myslel jsem asi jak vytvořit tu kolizní obálku, jde mi prostě o to, že když mám postavený hrad z kostek, jak udělat, aby k dyž do něj vrazí předmět, aby narážel do objektů tak, jak má a aby ty objekty odráželi od sebe. zatím umím udělat je "kolizní kouli" pomocí radiusu.

Na to tam máš tlačítko Bounds a v ňom je zopár kolíznzch obálok na výber.

Kapo - a máš ten objekt ako dynamic alebo rigid body?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Radius
PříspěvekNapsal: stř pro 30, 2009 11:19 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
u mne to facha.


Přílohy:
test.blend.zip [37.06 KiB]
66 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Radius
PříspěvekNapsal: čtv pro 31, 2009 12:50 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 10, 2009 12:38 am
Příspěvky: 313
jj, moc děkuju, už sem to snad pochopil.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Radius
PříspěvekNapsal: čtv pro 31, 2009 1:10 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
Zgerbi - normalne rigid body predstav si krabicu pohodenu niekde a chces v nej "nosit" veci...premiestnovat...nejako takto: http://www.youtube.com/watch?v=g8hwliMgQoI

ale tiez som to musel robit ako constraints, jednotlive tie "steny" nakladiaka som musel priconstraintovat k autu...pretoze ked som dal akykolvek bound box (aj convex hull, pretoze je CONVEX!, teda objekt sa nedostane DNU), tak objekty sa neudrzali dnu (no ked som ich tam dal pred spustenim hry tak vyleteli von samozrejme)...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz