No, takze vysledek nic moc. Da se to pouzit, ale . . . ma to sve vady na krase.
- musi se duplikovat cela bakenuta scena (alespon ta cast na kterou ma herec vliv)
- stin herce mi nejde uplne doladit
- kvuli prizpusobeni stinu herce se objevuje hranka kolem herce v composite node
(da se to obejit vetsim renderem a pak ho zmensit, ale to neni zrovnacasova uspora - o kterou ti jde predevsim)
- stiny se na sebe nasobi, coz na realu aky moc neprida (zalezi jak scena a stiny ve tvem projektu budou vypadat)
Vsechno se to odviji od toho, ze jediny zpusob (jaky mne napadl) jak dostat render ve kterem je pouze stin herce je za pouziti materialu s volbou "Shadows Only" na ostatnich objektech. Takovy stin je STRASNE bledy. Dodatecne ho ztmavit by nebyl az takovy problem kdyby se do toho nes... AO.
Kdyby slo pres render pass dostat zvlast stin a zvlast AO tak je to ve vate. Ale to nejde, kdyz je na materialech "ShadowsOnly". Kdyz ho zrusim tak se renderuji zase stiny vsech objektu. Howk :)
pozn.:
- abych stin mohl doladit musel jsem stahnout pro render herce AO na 0.5 a pridat mu Emit 0.1, jinak jsem ho z toho nevykopal.
- jo a AO je u herce Aproximate (ne RayTrace), protoze, tim jak se ten stin vytahoval skoro z niceho tak ten sum priserne vylezl a pridavanim samplu by byl zase dlouhej rendertime.
http://www.mond.own.cz/blender/test-bake-2.blend