Právě je sob lis 23, 2024 7:26 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Material skla + dioda
PříspěvekNapsal: sob úno 12, 2005 3:57 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon lis 01, 2004 10:05 am
Příspěvky: 231
Materialy v blenderu budou dycky alchymie.. Proto bych potřeboval poradit.. Jak udělat třeba umělou průhlednou kontrolku a v ní let diodu aby to půspobilo pěkně a světlo se rozprostíralo na umělé hmotě?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 12, 2005 6:13 pm 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
.... nevím jistě, co si představuješ, ale pokud by nestačilo nastavení dostupných parametrů v materiálech, tak zkus dát ten plast do jedné vrstvy se spot světlem. Ten spot pak uprav jak potřebuješ, případně mu přiřaď texturu...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 12, 2005 8:33 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon lis 01, 2004 10:05 am
Příspěvky: 231
Jojo to je taky způsob.. ale přemejšlel jsem o tom jestli dovnitř toho skla nebude lepší dát nějaký halo.. ale možná že to bude dobrý nějak spojit..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: No
PříspěvekNapsal: úte úno 15, 2005 11:24 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 27, 2004 9:31 pm
Příspěvky: 256
Bydliště: Plzeň
Tak Halo efekt bych použil urÄ


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz