Právě je sob lis 02, 2024 10:23 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: YafaRay - nasvícení místnosti
PříspěvekNapsal: stř lis 04, 2009 8:49 pm 
Offline
..
..

Registrován: pon led 15, 2007 12:30 am
Příspěvky: 34
Ahoj, chtěl bych se zeptat zda nevíte v čem by mohl být problém viz obrázek, konkrétně u okna.
Z neznámého důvodu mi to tam nějak prosvicuje přes mesh? Objekty se překrývají a tím tam tedy nevzniká místo kudy by mezi nimi světlo pronikalo.
V interním renderu se toto neděje.

Obrázek:
http://img88.imageshack.us/img88/157/rendertest.png


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: YafaRay - nasvícení místnosti
PříspěvekNapsal: stř lis 04, 2009 11:39 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: úte dub 11, 2006 2:06 pm
Příspěvky: 106
ake svetlo a nastavenia renderu si pouzil, ktoru renderovaciu metodu?.... ak sa ti da ..hod screenshoty zo settingov


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: YafaRay - nasvícení místnosti
PříspěvekNapsal: čtv lis 05, 2009 6:29 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 01, 2008 6:14 pm
Příspěvky: 404
Jestli photon mapping tak bych skusil zmenšit hodnotu diff radius. A máš ten rám oken uzavřenej, aby se do zdi nedostalo světlo?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: YafaRay - nasvícení místnosti
PříspěvekNapsal: čtv lis 05, 2009 11:05 pm 
Offline
..
..

Registrován: pon led 15, 2007 12:30 am
Příspěvky: 34
Zde je náhled do settings:
Obrázek
a zde náhled na světla, je zde jedno sun a 3 lamp
Obrázek

Jinak zkusil jsem snížit i diff radius na 2, ale problém je stejný :?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: YafaRay - nasvícení místnosti
PříspěvekNapsal: pát lis 06, 2009 10:49 am 
Offline
 ...
 ...

Registrován: úte dub 11, 2006 2:06 pm
Příspěvky: 106
Render vyzera byt ok....a mas ho aj dobre nastaveny, na rychlejsiu alternativu ....myslim na pomer FG a AA samples ....skontroluj si este mesh, predpokladam, ze okno nie je ciste, ale mas tam sklo ....cize v dolnej casti ramu mozu byt face-y s materialom sklo, pokial ide o multimaterialovy mesh a tam mohol nastat problem, pripadne tam moze byt nejaka strbina ....a skus zapnut v render settings button Transparent Shadows ....pripadne je tu este jedna alternativa, skus iba testy s vyrezom v casti ramu (v pohlade kamery Shift+B) s pathtracingom ako jednu alternativu a v nizkou hodnotou FG a vyssim AA samplovanim ako druhu.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz