Právě je úte lis 26, 2024 10:49 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn
PříspěvekNapsal: úte zář 29, 2009 7:18 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Téma ďalšieho kola je vodný mlyn.
VertexLimit je 1000.
Uzávierka bude o 2 týždne 13.10.
Prajem veľa šťastia.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn
PříspěvekNapsal: ned říj 04, 2009 11:15 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
Není 1000 málo? Jenom na kolo padne tak 400 :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn
PříspěvekNapsal: ned říj 04, 2009 2:26 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 27, 2005 11:05 am
Příspěvky: 337
Bydliště: Brno/Olomouc
Odhaduju ze to staci bohate...ale ucast neslibuju, uvidime podle casu :|


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn
PříspěvekNapsal: ned říj 04, 2009 3:36 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
Nj, tak to budu muset pojat jednodušeji, případně udělat mimosoutěžní model :emo23:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn
PříspěvekNapsal: ned říj 04, 2009 5:58 pm 
Offline
..
..

Registrován: úte zář 01, 2009 2:30 pm
Příspěvky: 39
Ja uz som zacal a bude to moj prvy model v blenderi, uz teraz ma scena okolo 700vertexov aj s okolim(154vertex) a to okolie pojde vo finali prec. A to som skoro uz hotovy s modelovanim. Teda mozno prehanam, asi tak v polovici som. Moje koleso ma 352vertexov, takze dobry odhad frca :) a to si myslim ze niekde mam zbytocne polygony(na tom kolese). Ale ak by sa zdvyhol pocet tych vertexov, nenamietal by som.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn
PříspěvekNapsal: ned říj 04, 2009 6:43 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 27, 2005 11:05 am
Příspěvky: 337
Bydliště: Brno/Olomouc
to uz by nebylo o low poly :) takhle se clovek nauci setrit s vertexi a pouzivat je opravdu tam kde je potreba :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn
PříspěvekNapsal: ned říj 04, 2009 7:07 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
Jak prosím vás zjistím počet vertexů u vyselektovaných objektů? Když neoznačím nic, tak mi to ukazuje počet vertexů ve všech vrstvách, což nechci.
Edit: Tak ne, je to asi jinak. Zmatlo me, ze to zobrazuje vetsi pocet vertexu nez soucet jednotlivych casti v edit modu. Asi trochu tusim, proc to tak je, ale mohl by to nekdo pls erudovane vysvetlit?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn
PříspěvekNapsal: pon říj 05, 2009 1:24 pm 
Offline
..
..

Registrován: úte zář 01, 2009 2:30 pm
Příspěvky: 39
Nemal si v edit mode zapnute editovanie edgov alebo polygonov(faces)? Pretoze ak mas jedno z toho zakliknute, zobrazovanie vertexov a edgov(ak mas zakliknute faces) na tej hornej liste zmizne. Tiez sa mi stalo ze pozeram ze to ma zrazu nejak privela vertexov a mal som prave zakluknute edit edge.

Inak ja pozeram na pocet vertexov na tej hornej liste, ale da sa to pozriet aj inde?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn
PříspěvekNapsal: stř říj 07, 2009 9:50 pm 
Offline
..
..

Registrován: úte zář 01, 2009 2:30 pm
Příspěvky: 39
ak presvihnem pocet vertexov o 150, este je to unosne?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn
PříspěvekNapsal: stř říj 07, 2009 11:14 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
Mě spíš jde o to, zobrazit nějak počet vertexů v objektovém módu. V edit módu jde totiž najednou spočítat počet vertexů jen u jednoho objektu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn
PříspěvekNapsal: čtv říj 08, 2009 6:37 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
To, co vidíš nahoře vpravo v záhlaví je celkový počet faců, vertexů, objektů v jedné vrstvě, jejíž název následuje za "La:", proto, když si dáš to, co chceš počítat, do jedné vrstvy, tak máš okamžitý přehled.
Pokud to lze zjistit jinak, tak to nevím. 8-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn
PříspěvekNapsal: čtv říj 08, 2009 11:59 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
Aha, tak už asi vím, kde je problém. Je v modifikátoru EdgeSplit. Ten zvyšuje počet vertexů, protože někdy rozdělí jeden vertex na dva a více. A teď by mě zajímalo, jestli se počítají vertexy "rozdělené" tímto modifikátorem jako dva, nebo jako jeden. U mě to tvoří docela zásadní rozdíl v počtu vertexů.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn
PříspěvekNapsal: čtv říj 08, 2009 1:39 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
Myslim, ze dolezitejsi je pocet facov, hlavne tych otexturovanych a viditelnych nez pocet vertexov...nejako toto vase pocitanie nechapem, ani neriesim...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn
PříspěvekNapsal: čtv říj 08, 2009 2:56 pm 
Offline
..
..

Registrován: úte zář 01, 2009 2:30 pm
Příspěvky: 39
Kapo ma tak povediac pravdu, ale chcelo by to skor triangle pocitat ako faces, Pretoze jeden face sa moze skladat s X trianglov. Jedine ze by som si previedol celi mesh na triangle. Ale ked sa pocitaju vertexi, ja ich riesim :).

Este som sa zabudol spytat, textura musi byt len jedna? nemozem mat 2 alebo 3?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn
PříspěvekNapsal: čtv říj 08, 2009 5:10 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
No právě, pravidla se vztahují k vertexům a ne k facům/trianglům. Takže jak to je? Pořád jsem se to nedozvěděl.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz