Právě je sob lis 02, 2024 6:30 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Normal map GLSL problem
PříspěvekNapsal: pon srp 10, 2009 7:03 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
Mam velky problem, ako inak, zase s materialom, a to konkretne s normalovou mapovu a zobrazenim objektu v GLSL mode v Textured mode...okrem dvoch driev su vsetky CIERNE...normalova mapa je vyexportovana z Photoshopu, spravena z obycajneho obrazku...neviem, o co tu ide, ale rad by som to vedel...
prikladam obrazok, aj problemovy Blend...za pripadnu pomoc dopredu dakujem...
Obrázek


Přílohy:
Wooden_crate.zip [543.23 KiB]
26 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Normal map GLSL problem
PříspěvekNapsal: úte srp 11, 2009 10:25 am 
Offline
 ...
 ...

Registrován: ned kvě 27, 2007 6:15 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha
neviem ako si tohto stavu docielil, ale jediná vec, na ktorú som prišiel, že keď v UV editore pohneš vybraným polygonom tak sa to napraví, ale dá sa iba s jedným vybraným a nie všetkými :-(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Normal map GLSL problem
PříspěvekNapsal: stř srp 12, 2009 11:20 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
Dreamak: a nebo staci preapendovat do noveho blendu taky jeden zpusob


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Normal map GLSL problem
PříspěvekNapsal: čtv srp 13, 2009 1:01 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
Dreamak: supr, akurat je to trochu zdlhave...
Bumpkin: si mimo, teda aspon u mna, nic take to neopravi... :emo08:

Hm, tak uz nikto nic nevie? no vyborne, myslim, ze je do novej verzie co opravovat, snad to bude spravene, uz vidim, ze si s GE projektom pockam kym budem mat istotu, ze nebudem bojovat so samotnym Blenderom, ale iba logickymi problemami...(navyse vidim, ze samotny subor si stiahli 4 ludia, co znamena ze zaujmu o pomoc tu teda nie je vela...jedna z dalsich veci, ktora sa velmi zmenila odkedy som prisiel...ked som tu bol novy tak boli vsetci ochotni, pomahali, teraz? heh...)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Normal map GLSL problem
PříspěvekNapsal: čtv srp 13, 2009 10:13 am 
Offline
 ...
 ...

Registrován: ned kvě 27, 2007 6:15 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha
Kapo píše:
..(navyse vidim, ze samotny subor si stiahli 4 ludia, co znamena ze zaujmu o pomoc tu teda nie je vela...jedna z dalsich veci, ktora sa velmi zmenila odkedy som prisiel...ked som tu bol novy tak boli vsetci ochotni, pomahali, teraz? heh...)



toť normal uhorková sezóna :lol: , prečo neskúsiš fora na blenderartist?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Normal map GLSL problem
PříspěvekNapsal: čtv srp 13, 2009 12:24 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
Dreamak píše:
Kapo píše:
..(navyse vidim, ze samotny subor si stiahli 4 ludia, co znamena ze zaujmu o pomoc tu teda nie je vela...jedna z dalsich veci, ktora sa velmi zmenila odkedy som prisiel...ked som tu bol novy tak boli vsetci ochotni, pomahali, teraz? heh...)



toť normal uhorková sezóna :lol: , prečo neskúsiš fora na blenderartist?


Vysvetlovat problem druhykrat v inom jazyku za moznosti, ze to nikto nepochopi? Mozem skusit, dobry napad, som tam regnuty uz dost dlho, za pokus to stoji, pochybujem, ze mi teraz niekto poradi z constraintom v GE O/O, skoro vsetci dobri scriptari odisli :-( a ti co nie nemaju cas... :-(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Normal map GLSL problem
PříspěvekNapsal: sob srp 15, 2009 7:49 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
ja bych ti, kapo, milerad pomohl, ale tusim, ze tvuj dotaz je nad me sily. presto jsem si problemovy blend stahnul a otevrel. vysledek byl v pohode, ja tam zadnou cernou barvu nemam. takze jsem asi vubec nepochopil, v cem mas problem a kde ho hledat (natozpak, abych neco poradil :-) ).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Normal map GLSL problem
PříspěvekNapsal: sob srp 15, 2009 7:58 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
smrq píše:
ja bych ti, kapo, milerad pomohl, ale tusim, ze tvuj dotaz je nad me sily. presto jsem si problemovy blend stahnul a otevrel. vysledek byl v pohode, ja tam zadnou cernou barvu nemam. takze jsem asi vubec nepochopil, v cem mas problem a kde ho hledat (natozpak, abych neco poradil :-) ).


ja som ti za tu ochotu, samozrejme velmi vdacny a len podotykam, ze sa staci pozriet na screen, ktory som poslal v prvom prispevku/zakladajucom prispevku a je z neho vacsina problemu jasna...jeho riesenie, uz bohuzial, nie...a bohuzial, to, ze si moj problem nepochopil uz nie je v mojich silach napravit, len ta mozem znovu odkazat na prvy prispevok, v ktorom je vsetko vysvetlene...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Normal map GLSL problem
PříspěvekNapsal: sob srp 15, 2009 8:25 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
ja te nepochopil, protoze po spusteni blendu jsem videl tu bednu uplne v pohode. jenze ted jsem zkusil objektem pootocit a uz to vidim. jak ten problem vyresit fakt nevim, tohle je opravdu nad me znalosti programu, jen uvedu, ze ja z te bedny vidim presne polovinu. az na jednu vsechny vnitrni steny (vcetne dna) a tu jednu uvnitr cernou stenu zase naopak vidim jako jedinou normalne z venku. shodou okolnosti to jakoby odpovida smeru, odkud sviti svetlo. nevim, jestli to to pomuze... :roll:

EDIT: hodim sem screen.


Přílohy:
bedna.jpg
bedna.jpg [ 52.45 KiB | Zobrazeno 287 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Normal map GLSL problem
PříspěvekNapsal: ned srp 16, 2009 10:54 am 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Kapo: Nesvaloval bych vinu na komunitu.. Spis to totiz lidem pripada trochu divne, kdyz si stahnou tvuj .blend, otevrou ho a nevidi zadny problem, co tu popisujes :emo02:.

Nic jsem nemusel napravovat, jen jsem otevrel .blend v blenderu 2.49a pod Linuxem.


Přílohy:
kapo"velky"problem.jpg
kapo"velky"problem.jpg [ 51.1 KiB | Zobrazeno 278 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Normal map GLSL problem
PříspěvekNapsal: ned srp 16, 2009 11:56 am 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Kapo: otevřel jsem tvůj blend a objevil se mi tam tvůj problém...ovšem mě pomohlo, když jsem celou bednu vyselektoval a dal unwrap->cube projection...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Normal map GLSL problem
PříspěvekNapsal: ned srp 16, 2009 1:11 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
Genom píše:
Kapo: otevřel jsem tvůj blend a objevil se mi tam tvůj problém...ovšem mě pomohlo, když jsem celou bednu vyselektoval a dal unwrap->cube projection...


skusim to, mozno to pomoze, ale dufam, ze nejako ide ulozit povodne mapovanie, ktore potom vratim spat...
EDIT: fakt to vyzera, ze to funguje, vybral som nove mapovanie (stare mam ako layer, ale zaskrtnute je to druhe mapovanie), a cierne polygony zmizli...akonahle vyberiem to prve...znova to robi...da sa nejako skopirovat mapovanie do noveho layeru? Ak nie, skusim to znova namapovat, snad to nebude robit, ale je cudne, ze to robi len pri vybratej nor mape, ked ma tu...vysku na 0, nerobi to, ked je zrusena (cely layer textury, alebo obrazok), nebuguje to...fakt neviem, Blender je obcas nevyspytatelny...

Naozaj nemam ani predstavu, preco mi to takto robi zle...a ocividne nie som sam...a nezda sa mi najlepsie hovorit, ze su navstevnici zmateni, ked otvoria .blend a tam je vsetko v poho, nato som sem predsa dal ten screen, asi by som z vas debilov len tak zo spasu nerobil... :emo08:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz