Mam jeden bug, ktoreho sa neviem zbavit...robim si jednu budovu do hry, ale nastavenia materialov pre normalny render a blender game su tie iste...takze nastavim si pekne material podlahy, namapujem ,dam texturu...nastavim to iste pre steny a to iste pre jeden koberec v zasadacke
a teraz ten bug...vyberiem lampu, ze ju presuniem, dam sa do nastaveni lampy (nech je to akykolvek typ svetla) a voila! textura sa nastavi pre vsetky typy rovnako podla posledne vybrateho materialu (ak som naposledy nieco robil s kobercom, aj steny, aj podlaha aj koberec ma material koberca)...moze mi prosim teraz niekto vysvetlit ako mozu dve zdanlivo uplne odlisne veci ako nastavenie svetiel a load textury (pretoze sa zmeni tym bugom len load textury, vsetko ostatne zostane, len v policku textura sa zmeni nazov) suvisiet tak, ze ked vyberiem nastavenie svetla, textura sa vsade zmeni? uz som zufaly, to mam ako najprv spravit elektirikaciu pre celu budovu a az potom ju texturovat?
Za pripadnu pomoc dakujem...
P.S.: preco ja mam vzdy stastie na taketo exoticke bugy...?