Právě je úte lis 26, 2024 2:26 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 167 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: pát črc 03, 2009 3:51 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
jankos: textura skaly je sice uz finalni.. ale mapovani ani model ne :)..
nenasculptoval jsem to jako to delam jindy, protoze se zakladni obrys skaly jeste bude menit tak at to pak slozite nenapojuju na 100x.. jinak je to klasicky unwarp..
takhle jinak delam skalu do finalnejsi podoby: http://3dgrafika.cz/img/_gallery/28/28041.jpg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: ned črc 05, 2009 8:41 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
Citace:
inak funkce soklu je snizeni zakladni podstavy kde budou potom stat domy. Kdybych toto nesnizil tak mi spoustu domu bude precuhovat pres hradby
no pak mam jedno reseni: zvys hradby. :)
ale imho bylo ve stredoveku docela bezne, ze budovy precuhovaly pres hradby (ale jiste to nevim). takze nevidim problem ani v tom.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: ned črc 05, 2009 10:19 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
smrq: mno právěže domy moc přes hradby nepřečuhovali...hradby byli vysoké kolem 10m +- a i víc z důvodů obléhání (víška hradeb pak byla úměrná na poloze hradu - kopec/rovina)...

Citace:
at to neni jen nejaky oku sice lahodny, ale jinak nefunkcni a nelogicky gulas. treba moc nechapu funkci toho soklu hned za branou, ze ktereho se musi na namesti sjizdet po naspu? ten sokl je vysoky snad 10 metru, ktery moula by neco takoveho vrsil, kdyz to nema zadny logicky duvod. jen bylo potreba postavit jeste vyssi most, vedouci k brane...

Btw: Žánr fantasy není o logické architektuře (ikdyž jisté zákony fyziky by to mělo obsahovat)... Je o vizuální stránce, o rozvinutí fantasie, o ohromení nad velkolepostí staveb nebo devodnesti stavitelů atd...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: stř črc 08, 2009 1:01 am 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Takze jsem zacal na modelovani obyvatelnejsi casti Rocvalley, ktera je take vice ornamentalni, protoze se tak casto nenici.
Model ma zatim 7941 trianglu a pouzity jsou 3 textury (hneda cast oken, strecha a zbytek) .. Pocitam asi tak s 10000 ve finale. V podstate jedine co mi zbyva dodelat je vnitrek prvniho patra, zbyle patra delat nebudu. :emo04:
hlavni textura: http://the-eleventh.com/files/images/ro ... fuse_4.png

snapshoty:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

PS: Paty snapshot je bug v blenderu, ktery se mi ale libi! :emo02:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: čtv črc 09, 2009 3:32 am 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Tak jsem to dorazil :emo36:.. Jeste premyslim, ze dvere otocim o 45 stupnu a dam je tam na roh.. :twisted:
Obrázek
ObrázekObrázekObrázek

A pro porovnani rozdil mezi approximate a raytrace AO:
Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: čtv črc 09, 2009 5:45 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
Citace:
Btw: Žánr fantasy není o logické architektuře (ikdyž jisté zákony fyziky by to mělo obsahovat)... Je o vizuální stránce, o rozvinutí fantasie, o ohromení nad velkolepostí staveb nebo devodnesti stavitelů atd...
ja vim, genome, ale nemam moc rad, kdyz se na tohle vymlouvaji lidi, kteri by to mohli udelat jinak a lepe a jsou jen lini. vzdy je po ruce argument, ze oni delaji fantasy. :( (a ted tim nerikam, ze to je pripad alfiska. mluvim obecne.)

navic jsem nazoru, ze o vizualizaci byly i realne stredoveke stavby. romanska a goticka architektura mela na svedomi neskutecne vytvory, ktere lidem take braly dech (kdyz prisel nejaky vesan z drevene chyse do kamenne katedraly, musel byt uplne v rausi. :) ).

ale at tu nemelu jen naprazdno. ten barak je, alfisko, fakt hezky. (vazne jsi pouzil jen tri textury? :roll: )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: pát črc 10, 2009 3:40 am 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
smrq: textury uplne nakonec byly ctyri: strecha, okna, podlaha, zbytek.. Ale v podstate vetsinu (zbytek) dela jen tato: Obrázek
Jinak se na ty lidi nezlob.. oni si chteji praci usetrit.. Vsechno se snad da udelat lepe, ale to bych tu byl do nekonecna, ted tu budu jen do skoro-nekonecna.

Tak po dlouhe dobe zase neco :onfire:..
Tato budova ma byt vedle te predchozi, tak jak je to videt na jednom z renderu.
Jinak mam na vas otazku, co byste vubec do techto budov dali? Do te predchozi, co jsem delal, bych dal asi nejaky obchod.
Ale nevim, co s touto mramorovou.
Taky me zajima, co si myslite o modelu a kde byste pridali na detailu byt mnou.. Ponevadz tato ma neco malo pres 2000 trianglu. Ta prechozi mela nakonec 9300.. ale tak zase z tehle mam jen jednu stranu. To neznamena, ze bych chtel dosahnout stejne vysokeho tris-count, ale zda se mi, ze casti jsou kostrbate.. Tak bych rad vedel, ktere vas nejvic bijou do oci at mam jasno ;). Nemusite rikat, ze vrsek tech sloupu na rozich dole.. ty urcite predelam :wink:.

Texturesa:
Obrázek
Rendery:
Obrázek
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek

PS: Ano! Vyprd jsem se na otaceni dveri :emo28:..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: pát črc 10, 2009 7:53 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Možná by stálo za to poslat nějaké rendery a skicy a možná i povídání do následujícího čísla BlenderArtu, které se bude věnovat Fantasy. :wink:
Více zde: http://www.blendernation.com/2009/07/08/call-for-content-blenderart-23/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: pát črc 10, 2009 9:04 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
Tak s tím plně souhlasím, trocha reklamy neuškodí


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: pát črc 10, 2009 10:03 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
ja bych ten barak videl jako obytny dum dvou bohatsich mestanu. neprijde mi to jako verejna stavba.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: pát črc 10, 2009 10:50 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Pokud by byly dole dílny a obchody, tak je to jasná starověká bytovka. :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: sob črc 11, 2009 12:47 am 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Tak tohle je snad final.. Jednou pak jeste dodelam rozdeleni pokoju v dolnim patre, jinak snad OK.. Prijdou na to napojit dalsi domy, takze takhle je to dokoncene..
Obrázek
Obrázek
Ted si dam chvili prestavku, zitra asi vubec modelovat nebudu :emo04:..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: sob črc 11, 2009 11:28 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
nejako som prepocul, v ktorom storoci to ma byt...ak ti to nevadi, tak tam kludne hod nejake krasne vylestene cierne kridlo do koncertnej haly, ale vidim ze by sa tam v teraj som stave moc nehodilo...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: ned črc 12, 2009 6:47 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
Kapo: no nevim ale asi zadny stoleti to nema byt :wink: jeda se ot ot ze je to fantasy svet a tam se misi hned nekolik obdobi do jednoho :-) , realnou predlohou se nechavas vzdy jen inspirovat :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: ned črc 12, 2009 7:22 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Bumpkin píše:
Kapo: no nevim ale asi zadny stoleti to nema byt :wink: jeda se ot ot ze je to fantasy svet a tam se misi hned nekolik obdobi do jednoho :-) , realnou predlohou se nechavas vzdy jen inspirovat :wink:

No to by byla pekna patlanice :emo02:..
Kapo: I dnes mas ve vetsine mest s dlouhou historii sanci videt velmi stare budovy.. A kolik jich tam teprve muselo jeste byt pred 500 lety? Hra bude inspirovana 15. - 16. stoletim rekl bych.. Ale spoustu veci bude vymyslenych.. A pridano bude i par veci ze staroveku, takze to nakonec bude tak trochu patlanice..

Ale o to bych se ted az tak nezajimal, ted budu muset najit nekoho, kdo by mi trochu pomohl s modelovanim Rocvalley. Takze jestli nekdo ma zajem, tak mi napiste ;). Udelam obrysy par budov ktere na sebe budou navazovat at se to potom nemusi slozite slepovat, coz by se muselo, kdyby byl kazdy dum vymysleny na koleni.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 167 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz