Sunshaftstudios píše:
neviem, ale na tom poslednom wire obrazku tam mas daku zblastnu topologiu, ale moc sa do lowpoy nevyznam, takze to tak asi ma byt... ale stale my vrta hlavou, ze preco nepojis dva triangla, a nedostanes z toho polygon.
Takova topologie tam je kvuli mapovani.. Samozrejme by se to dalo udelat bez takove "mrize" na kazde stene, ale to bych potreboval dalsi 2 textury nahravat zvlast.. to by byl jeste vetsi bordel pri modelovani.. A jeste k tomu takhle mohu na jeden face namapovat cast svetlych i cast tmavych cihel a tim si usetrit krapet casu a zavest do modelu trochu detailu.. Jinak trojuhelniky tam byt muzou, protoze ten model neni urcen k subsurfovani - dokonce se nekdy hodi vic pouzit trojuhelnik.
Antharon píše:
a ja som si vzdy myslel, ze opengl robi vylucne s trojuholnikmi... :)
Prevezt quads na triangles se da vzdycky, takze asi takto :).. Ale s quads se lepe modeluje a taky mapuje, takze s nimi pracuji radsi..
smrq píše:
jsi rychly, alfisko. na tom namesti stoji, pokud se nepletu, chram, ktery jsi tu ve wipu kdysi mel (vlakno se tusim jmenovalo dvirka).
je to hezke, ale uz tehdy jsem zvedal varovne prst a upozornoval na ohlidani si slohu a architektury vubec. at to neni jen nejaky oku sice lahodny, ale jinak nefunkcni a nelogicky gulas. treba moc nechapu funkci toho soklu hned za branou, ze ktereho se musi na namesti sjizdet po naspu? ten sokl je vysoky snad 10 metru, ktery moula by neco takoveho vrsil, kdyz to nema zadny logicky duvod. jen bylo potreba postavit jeste vyssi most, vedouci k brane...
Toto je problem ktery ted hodlam resit.. Ruzne modely domu se k sobe moc nehodi a to casto i proporcne. Do ted jsme delali v tymu modely domu s kompletnim interierem.. Nyni hodlame delat aspon 3/5 domu pouze s prvnim patrem, protoze bychom se jinak zblaznili. Ono vytvorit takove mesto se vsim vsudy je zatracene dost prace. Nastesti jsme uz udelali takovych modelu, ktere byly naprd, ze ted uz jsme se snad poucili
. Jinak funkce soklu je snizeni zakladni podstavy kde budou potom stat domy. Kdybych toto nesnizil tak mi spoustu domu bude precuhovat pres hradby
.
Tu jsou proporce v rocvalley a ukazka kde by ty domy byly (a to jeste 2,4 metru ubiram ;))