Právě je ned lis 17, 2024 9:52 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv kvě 28, 2009 3:16 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 26, 2005 4:54 pm
Příspěvky: 162
Bydliště: Stráž pod Ralskem
Ahoj te mám problém když dělám scénu s titanicem nebo jinou lodi vždy to vypada jako když natačim malej model jak mám udělat to aby ta loď vypadala obří?


Přílohy:
Poznámka: Proč vypada jako malej model natačeny kamerkou? Chtěl bych aby působila dojmem obří lodě.
britannic realistic2.jpg
britannic realistic2.jpg [ 68.37 KiB | Zobrazeno 2423 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 28, 2009 4:04 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
pohrat sa s ohniskovou vzdialenostou u kamery napriklad. (zoom) :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 28, 2009 6:44 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
znížiš zoom, priblížiš sa k lodi a dáš ju z podhľadu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 28, 2009 8:32 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
filmari na to jeste pouzivaji zpomalene zabery. pokud si ten princip pamatuju dobre, kolikrat je model mensi nez ve skutecnosti, zhruba tolikrat je treba film zpomalit. to ti sice k nicemu neni (tezko posoudit, o kolik mas mensi model :) ), ale treba by zpomaleni zaberu pomohlo. :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 29, 2009 7:31 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 26, 2005 4:54 pm
Příspěvky: 162
Bydliště: Stráž pod Ralskem
Díky Za rady :) mám jeste jeden dotaz delal ste uz nekdo animaci lodi jak rozrazi vlny ? zaboha nevim jak to udelat.Vodu už mám docela Realistickou ale ty vlny podél lodi jak Lod rozráží vodu když pluje tak s tema si vubec nevim rady.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 29, 2009 9:07 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 6:52 am
Příspěvky: 322
Bydliště: hokna
Fluid Simulation.

napr.:
http://physbam.stanford.edu/~fedkiw/animations/boat_straight.wmv
http://physbam.stanford.edu/~fedkiw/animations/boat_turning.wmv

Originalni Stranka: http://physbam.stanford.edu/~fedkiw/

- - - - - - - - - -
Fluid Sim. tutorialy:
http://blenderartists.org/forum/showthread.php?t=74656
http://www.blendernation.com/2007/10/09/fluid-simulator-tutorial/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 29, 2009 11:17 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
bobbin: nejak som sa nedocital ci ten typek urobil tu lodku v blenderi?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 29, 2009 11:49 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 6:52 am
Příspěvky: 322
Bydliště: hokna
Ta stranka Rona Fedkiwa jen ukazuje nazorne vyuziti Fluid Simulation algoritmu pro dane simulace. Nez udelane v nejakem 3D softu, rekl bych spis, ze se jedna o objektove programovani a implementaci danych algoritmu na danou problematiku. Tyto algoritmy se pak prenasi do "nasich" 3D softu a kde se napasuji na libiva UI se spousty tlacitek a hejblatek.

Proto jsem tam pridal i dva odkazy primo na portaly venujici se Blenderu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 29, 2009 12:02 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
fluidy pouzivam v bledenru a da sa s nimi kde co, ale stale myslim ze by bolo kde co vylepsovat, uz len napriklad banalitu ako mat viac domen v scene atd. Ale to si uz potom viem zivo predstavit to menu ktore bude mat 100 poloziek....xe


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 29, 2009 12:06 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 6:52 am
Příspěvky: 322
Bydliště: hokna
Ja zas ano. Jestli implementace Node Editoru pro particle systemy bude uspesna (jak je zmineno v threadu ohledne v2.5), nevidim duvod, proc to pripadne v budoucnu neaplikovat i na Fluid Simulation.

Ale to uz odbihame od tematu tohoto threadu... :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 29, 2009 12:26 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Změnil bych několik věcí:

1) kameru. Pokud ji dáš tak, aby byla ve výšce očí člověka, tak vzbudíš dojem, že se jedná o velkou loď. Toto však těžko použít, pokud to bude letecký záběr nebo nějaký jiný. :wink:

2) přidej nějaký jiný objekt, podle kterého bude jasný, jak je loď velká ... přidej ryby, ptáky, jiné menší lodě, lidi apod.

3) vodu kterou máš, tak neodpovídá měřítku lodi. Toto mi připadá, jako bych rozvířil vodu v umyvadle. 8)

4) Jiné materiály nebo textury. Pokud dokážeš vytvořit realističtější textury, pak to bude velký krok kupředu a směrem k tomu, že to nebude vnímáno jen jako model.

5) Víc si pohraj s detaily. Skutečná loď by byla o mnoho složitější a místy v detailu i členitější než ta tvoje.

Možností, jak to udělat je povícero. Záleží hodně na tom, co z toho má vzniknout. :?:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: VOda 3D
PříspěvekNapsal: ned čer 07, 2009 6:32 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 26, 2005 4:54 pm
Příspěvky: 162
Bydliště: Stráž pod Ralskem
Co vy na to? :)


Přílohy:
Poznámka: Scene RMS TITANIC in Belfast
Stavba TITANICU4 snizena kvalita.jpg
Stavba TITANICU4 snizena kvalita.jpg [ 93.79 KiB | Zobrazeno 2270 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 07, 2009 6:37 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
No, že tam není nic vidět. :wink:
Nemáš jiný render?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 07, 2009 7:00 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 26, 2005 4:54 pm
Příspěvky: 162
Bydliště: Stráž pod Ralskem
Co neni vidět? voda neni vidět? :)
TITANIC je tam malinkej člunik je tam lešení je tam nadrž na vodu je tam pilíře kde jsou zakotveny základy lešení. :)
Tak tady přidám ještě jeho sestřičky Olympic a Britannic


Přílohy:
BRITANNIC  TITANIC  A OLYMPIC w nEw Yorku2 sniz.jpg
BRITANNIC TITANIC A OLYMPIC w nEw Yorku2 sniz.jpg [ 53.55 KiB | Zobrazeno 2258 krát ]
Stavba TITANICU5 sniz.jpg
Stavba TITANICU5 sniz.jpg [ 92.75 KiB | Zobrazeno 2258 krát ]
BRITANNIC  TITANIC  A OLYMPIC w nEw Yorku sniz.jpg
BRITANNIC TITANIC A OLYMPIC w nEw Yorku sniz.jpg [ 67.08 KiB | Zobrazeno 2258 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 07, 2009 8:11 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Nechci rýpat, ale máš tam všude takové zvláštní barevné ladění. :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz