Právě je stř lis 27, 2024 7:20 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 07, 2009 1:08 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
No ja tiez. Ked si to tak citam tak zistujem ze ludia v intelu su vlastne uplny tupci... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 07, 2009 2:03 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
to je už tak, napríklad väčšina ľudí, čo vyleteli od nás zo školy teraz robí v AVG a IBM, jedna dokonca v google...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 07, 2009 3:46 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Antaron: to bola ironia!!! To uz by sme za chvilu mohli hovorit ze na blender3d.cz su same "lietadla" a ostatny su k...., :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 07, 2009 3:48 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 08, 2004 7:18 pm
Příspěvky: 788
Bydliště: Plzeň
Siso píše:
No ja tiez. Ked si to tak citam tak zistujem ze ludia v intelu su vlastne uplny tupci... :)

To ani ne. Ono je to dáno historií. Když IBM přišel s x86 tak bylo AFAIK velmi levné (a už tehdy neefektivní) což ale umožnilo pořídit si počítač i běžným lidem. Samozřejmě počítače se v domácnostech rychle rozšířili a ačkoliv teď už by cena třeba takové Alphy nebyla zdaleka tak vysoká jako tehdy (v té době stála Alpha v řádu milionů) tak už nemá šanci se uchytit, protože s tím jaksi vývojáři většiny aplikací nepočítají. Blender je celkem výjimka.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 07, 2009 5:55 pm 
Offline
..
..

Registrován: sob lis 01, 2008 12:00 pm
Příspěvky: 74
Bydliště: Písek
no, přiznám se, že občas mi slovenština dělá trochu problémy a moc nerozumim, ale pokud jsem správně pochopil, tak bych chtěl Sisu upřesnit.. Larrabee totiž není CPU s GPU ale pouze GPU založení na bázi CPU, takže CGPU, ale zaměřené na grafické výpočty.. je tedy schopné nahradit grafiku ale nikoliv procesor.. Spekulace jsou, že Larrabee bzude výkonné jako HD4870 ale pochybuji,ž e současní verze na starých Pentiích dosáhne úrovně HD4670 ale časem bude jistě vylepšena.. architektura Core2 je totiž zatím nejmodernější a nejvýkonnější na světě.. blenderu ale příliš nesvědčí, to ej pravda.. na starém Celeronu renderuji rychleji než na novovém Athlonu i dvoujádrovém Atomu.. stále ale Larrabee je grafická karta a tak by s prováděním výpočtů na ní byly stejné problémy.. Ještě ani není příliš jasno o tom deklarovaném způspbu provádění výpočtů, Intel mlží a do vydání Larrabee zbývá ještě celý rok.. zase ale intel do toho investuje obrovské miliardy takže by se mu asi nevyplatilo to dělat, kdyby z toho neměl vzejít zázrak.. Larrabee běží už 7 let a má být revoluční a myslím, že i bude.. DirectX pracuje na nešťastném trojuhelníkovém řešení, ale Larrabee má být úplně jiná.. bohužel, zatím se ví málo a nějaké vzorky jak vypadá render na ATi grafice a jak na Intel Larrabee také nejsou.. Vše jsou jen spekulace a ukáže jen čas..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 07, 2009 9:57 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
OT: Počítá Cell v PS3 i grafiku?
A btw nešel by použít pro blender PS3 jako renderovací mašina? Přece jenom by to jelo trochu jinak...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 07, 2009 10:20 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon bře 12, 2007 2:46 pm
Příspěvky: 172
Bydliště: Brno a okolí
Renderování ve stylu scény z nějaké hry je možné, je to vlastně jen vykreslená scéna s opengl podpořená mnoha GLSL efekty. V Blenderu je na to tlačítko pod každým pracovním pohledem. Blender umí přes GLSL své shadery (i nody) a stíny - zatím ostré, ale už je patch i na měkké. Na BA je vlákno s GLSL shadery pro pseudo odrazy a lom světla (jen kubické mapování), různé efekty prostředí, pseudo AAO atd. Zatím je to vidět jen ve spuštěném gameblenderu, ale neměl by být problém to integrovat i do pohledů.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 08, 2009 12:10 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř dub 25, 2007 8:51 pm
Příspěvky: 207
keby bol bleder optimalizovany aspon na to SSE...
a o tej hluposti GPU si myslim, ze na rendering by asi bohato dostacovali ked raytracing je v podstate len praca s vektormi a maticami


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 17, 2009 4:07 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 19, 2009 8:07 am
Příspěvky: 31
S tím Octanem je to fakt. Ono si stačí vzpomenout na Amigu (stále mám A1200), která podporovala raytracing už od 7MHz a obrázky se nepočítaly zase až tak dlouho (ano, slovy SEDM megahertz)! Pak pro ně vyšly PowerPC turbokarty a to už fungovalo trošku jinak ... procesory na 200MHz šlapaly jako prase a já měl v klasickém 3D prostředí v okně kamery už vyrenderovaný výsledek v reálném čase - jj, na 200MHz!!! (program se jmenoval Tornado3D - hodně slušný soft již ve verzi 1.0!)
Rozdíl je zkrátka v tom, že PowerPC (již tu dříve zmiňovaný MorphOS právě šlape na této platformě) je procesor typu RISC a Intel procesor typu CISC, a to je prostě nebe a dudy...

@ frca: Na core PS3 spočítáš vše (a hlavně je to osmi-jádro ;-) ).

JayM


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz