Právě je sob lis 23, 2024 3:46 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: ned kvě 31, 2009 6:52 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 13, 2008 11:41 pm
Příspěvky: 275
Bydliště: Slovensko, Svätý Jur
Ako spravim objekt, aby sa v danu dobu objavil alebo zmizol?

totizto robim projekt s akcnimi scenami, kde sa bude strielat, a napriklad nabojnice, ktore vyletia, sa musia v danu dobu objavit, alebo pri preseknuti
enemáka pôvodne telo zmizne a objavia sa dve casti.

bude to vlastne madness combat ale v 3D
http://www.newgrounds.com/portal/view/338798

inac je to do sutaze, kde su celkom slusne ceny:

1 1500$
2 1000$
3 500$
4-10 120$
este par bonusovych cien po 100$


takze motivacia bude, a treba to dokoncit do 22 septembra


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 31, 2009 7:55 pm 
Offline
-
-

Registrován: ned črc 22, 2007 1:59 pm
Příspěvky: 148
Bydliště: Litoměřice
Celkem jednoduše. Animuj Alphu nebo když bude složitější material, tak ten danej objekt nech přesunout ze snimku na další mimo scenu. Možná je asi i lepší způsob ale tohle mě zrovna napadlo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 31, 2009 7:57 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
nakľúčuj si ho niekde mimo, za kameru alebo nejak tak a keď ho budeš potrebovať, daj si snímok predtým kľúč mimo a na tom, kde sa má objaviť ho daj na miesto a je to


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 31, 2009 8:25 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
ja ked som robil svoju animaciu lega, tak ked boli kocky nepotrebne som ich mal za view distance kamery, a presne vtedy ked boli potrebne tak sa presunuli za kameru a stadial sa pripojili uz k postavenej skladacke...tym klucom je to asi najlepsie...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 31, 2009 9:56 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 13, 2008 11:41 pm
Příspěvky: 275
Bydliště: Slovensko, Svätý Jur
lendze ak chcem robit 100 nabijnic v jednom videu, tak neviem ci to je zrovna najefektivnejsie... tak isto celkom by sa zislo na tie nabojnice dat rigid body...

alebo som dostal jeden dobry napad, ze diery do panakov vyriesim tym, ze tam pod model dam este jeden plane s cervenym matrosom, a potom ked ich zasiahne, tak tam dam shape key, a model sa prehne az za plane, takze bude vidno cervena skvrna, dufam ze to bude fanusikom tuziacim po krvi stacit :lol:

a nabojnice asi dam cez particles a decaly cez shape keys...



Vsetci dobri blenderisti co maju skusenosti s animaciou pls piste na 409073581 -icq alebo najdite "Sunshaft" na Skype
aj vsetci, co maju zaujem spolupracovat budem rad pretoze je tazke stihnut vcas, aj to pekne naanimovat... pripadne zbrane a nabitok vymodelovat
:D

diky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 01, 2009 7:47 am 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Nejjednodušší způsob, jak nechat zmizet objekty, je zanimovat layery...
Prostě se jen přesune objekt do jiného layeru, který je pro kameru "neviditelný"...
Pokud by to mělo být postupně, pak je ještě třeba zanimovat i alfu...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz