Právě je sob lis 23, 2024 3:03 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: defocus
PříspěvekNapsal: čtv kvě 28, 2009 8:29 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 06, 2008 12:44 pm
Příspěvky: 78
Bydliště: Praha
nazdarte, hele potreboval bych poradit, snazim se udelat ve sve animaci blurovy efekt pomoci nodu defocus, ale nevim jak to vyrenderovat od daneho framu ktereho chci, vzdycky je ten prvni frame hned blurovanej a ja to potrebuju az ke konci...nevedeli by jste co s tim?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 29, 2009 12:14 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 17, 2007 10:08 am
Příspěvky: 125
Bydliště: SR
vyrenderuj si len tu cast co potrebujes a potom to zostrihaj v sequenceri


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 29, 2009 11:19 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
inak d defocus je parameter fStop = 128 = ziaden blur, cim mensie cislo tym vacsia hlbka ostrosti. Bohuzial sa mi nepodarilo tuto hodnotu naklucovat cez TIME. Inak to robim podobne ako sa pise vyssie. Este sa mozes hrat s objektom na ktory zaostruje ale neviem ci ti to pomoze?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 29, 2009 2:46 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 06, 2008 12:44 pm
Příspěvky: 78
Bydliště: Praha
ok aha no ja to tak puvodne chtel udelat, ale chtel jsem se zeptat kdyby nahodou slo, ale rozhodne dik za radu

Siso:me prijdou tyto dva nody (blur, defocus) dost podobny... ne zpusobem vygenerovani toho efektu ale tim vysledkem(renderem)....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 29, 2009 2:54 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
No ja som to tu riesil uz davnejsie ze som na defocus siel cez RAMP COLOR a pod, je to trochu zlozitejsie ale vysledok sa mi zdal osobne lepsi hlavne som v pripade pouzitia defocus nachadzal v obraze zaujimave chyby kde sa prelinali hrany dvoch objektov kazdy v roznej hlbke (Z). Riesil som to tu:

viewtopic.php?t=6282&highlight=defocus

Jedine ale co k tomu dodat ze pouzivam nadalej defocus :) a nie tu zlozitejsiu variantu, vzhladom k tomu ze zatial si neviem predstavit tamtu nejak animovat v zavislosti od toho co si scena vyzaduje.

Defocus => empty objekt => camera track to empty => rychlo a jednoducho, naviac sa vyplati menit ohniskovu vzdialenost u kamery (Ipo), vyzera to potom lepsie. ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 29, 2009 11:06 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 06, 2008 12:44 pm
Příspěvky: 78
Bydliště: Praha
hej to je dobej tutor...sem nevedel ze to je tak jednoduchy(to s tou ohniskovou vzdalenostu je fakt dost prakticky), akorad mi nejak nejde vyrenderovat animace s pouzitim tohodle efektu.. nevedeli by ste jak na to?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 29, 2009 11:33 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
nechapem presne co ma za problem, moze to mat vela suvislosti preco ti to nejde...mas zapnute DO COMPOSITE? :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 06, 2009 7:06 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 06, 2008 12:44 pm
Příspěvky: 78
Bydliště: Praha
tyjo, ale to ja vzdycky na neco takhle trivialniho zapomenu a pak se divim, že to nejde... dik moc :D :oops:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 06, 2009 9:48 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
ja to delam prez empty, kdy kamera ma zaostreno na empty a to pak volitelne v animaci umistuju tam, kde chci, aby to bylo ostre.. (defocus, co je v blenderu, je takovej nejakej divnej, neim, jak to napsat, ale nejaky hrany, kdyz mam aktivovanej defocus, sou jakoby bez AA a ostatni nevyzadane rozmazany :/ ) jinak to s tim RAMP COLOR je dory, to zkusim taky :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz