Právě je sob lis 02, 2024 12:31 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 07, 2009 3:43 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Super, diky moc.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 25, 2009 11:26 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
OBColor som zaskrtol ale ke stlacim v skupine Object "I" tak nedokazem nijak dostat do IPO hodnotu ColA?? Ako to tam naklucovat?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 25, 2009 1:13 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Ručně...klikni na ColA v IPO listě a pak Ctrl+LMB v IPO ose...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 25, 2009 1:50 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
To som ale amater, ale uz som zase o nieco mudrejsi. :) Funguje to, myslim to klucovanie ale bohuzial nefunguje to co pisal JUCAS. Ak mam proste RAY TRANSPARENCY aktivovane a material je uplne neprehladny Alfa=0, s tym ze mam filter vacsi ako nula (cize farebnost tam je) tak proste plynule zmiznutie nieje mozne. Robim to zatial tak jak ste uz tu spomenuli ze to az v postprodukcii spojim, jeden render s objektom, druhy bez. Lenze mi to pride dost hrozne takto to robit ked je to animacka a kazdy frame renderu je nejaky cas. :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 25, 2009 6:55 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
tak proste vyrendrujem jednu s predmetom jednu bez neho a nakľučujem animačku samotnú, alebo s trochou snahy môžeš vytvoriť jeden materiál ako raytracing, druhý ako obyčajný, cez nodu ich prepojiť pomocou mix a cez ipo potom naklúčuješ tretí materiál, ktorý bude prechádzať z bielej do čiernej a bude vstupom ako miera mixu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 25, 2009 8:23 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
to uz robim ako pisem. ale ked si vezmes ze mas napriklad vyrenderovat 250 snimkov v HD s AO a potom este raz bez predmetu tak mi to nepride ako uplne inteligentne riesenie...render time sa uz totiz nepohybuje v hodinach ale v dnoch. takze by som bol rad pokial by to slo proste jednoducho naklucovat a uz sa o to proste nestaras. proste nechapem preco parameter SpecTra nejde plynule klucovat. s tym by to bolo jedna basen. bohuzial spetra sice naklucujes ale ono to nebere ako rozsah hodnot od 0 do 1 ale iba ako bud 0 alebo 1. takze plynulost=0.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 25, 2009 8:24 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
to stym materialom uplne nechapem ale skusim sa v tom povrtat. ty si to uz skusal, funguje ti to?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 07, 2009 9:57 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon bře 12, 2007 2:46 pm
Příspěvky: 172
Bydliště: Brno a okolí
Zvláštní, v jedné vývojové verzi mě ten obcol fungoval, ale asi to byl vedlejší účinek nějaké chyby :)

Ale snad to jde řešit obklikou, napadají mě dva způsoby:

1. pokud objekt není tvarově složitý, nastavit vysokou hodnotu depth u ray trans, a animovat IOR a spec k nule.

2. smíchat v shader nodech materiály s alpha a ray průhledností a navázat na dynamický nod (python), který vrací čas nebo obcol (ve blender wiki je příklad kódu). Tedy v případě, že byla opravena chyba, která způsobovala nefunkčnost ray trans, se zapnutými nody, :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 08, 2009 9:52 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
xe :), zaujimave riesenie ale uz som to vyriesil inak. :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz