Právě je ned lis 17, 2024 6:16 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Chinese warrior
PříspěvekNapsal: pon kvě 18, 2009 2:38 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
dělám do školy jednu prácičku tak mě napadlo to hodit sem ať mě kdyžtak trochu korigujete. Sice to mám být v Cinemě, ale zatím je to celé v Blenderu.

Obrázek
Obrázek

ta hlava nepůjde moc vidět bo bude zakrytý takovým tým thajským(vietnamským) kloboukem, a asi (teda určitě) bude mít i nějaké oblečení

tady ještě přikládám wire

Obrázek
Obrázek

EDIT:
- 15:58 18.5.09 : opraven hrbol na hlavě, přidán wire


Naposledy upravil Forseti dne čtv kvě 21, 2009 1:09 am, celkově upraveno 5

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 18, 2009 3:37 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Ten hrbol (anti-páteř) asi není úplně dobrý, že? Proč ho tam máš? Je to chyba nebo záměr? :wink:

Jak jsi toto udělal? Je to přes scuplt nebo modelováním?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 18, 2009 3:38 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
mnohokrat sa sam seba pytam, ci by nslo spravit taketo drobne chyby ako hrboly, ryhy a vypukliny sculptom...dat tam nejaky smooth, alebo ine daco a proste to jemne opravit...to by slo, nie?
(sorry za offtopic, len ked uz tu mas postavu s chybickou, tak :D sa pytam :D)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 18, 2009 3:43 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
Kapo: no některé ty rýhy tam jsou schválně, mělo by to simulovat svaly, ale nevím jestli jsem tě dobře pochopil, a jenom směle do mě, ale plánuju že do konce týdne dokončím práce v Blendru a půjdu se mučit s animací v cinemě.

jo toho hrbolu si sem vědom takže až bude čas tak to opravím, a je to normálně modelované(ale pomáhám si skulptem), nechtěl jsem aby to bylo nějak hodně highpoly, ono by to mělo být v nějaké jednoduché animačce (jak už jsem psal), a to bude asi problém, bo vůbec nevím jak se to v Cinemě dělá, pokud teda víte o něčem v čem by se to dalo exportovat tak ven s tím, obj zvládne model a UV, ale zakostění bohužel ne. A my to bohužel musíme mít v cinemě.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 18, 2009 4:12 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Forseti:tak co řešíš v blenderu si udělej otexturovanej model hoď to přes obj do Cinemy4d a tam se to zakostění naučíš pokud si správně pamatuju tak to zase takové peklo není máš k tomu super dokumentaci v ČJ co víc si přát


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 19, 2009 8:20 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
ták textura už asi je, akorát uvažuju že ho ještě více potetuju, a nevím jestli tam mám dávat chlupy a jak udělám obočí, ale to je detajl


Obrázek
Obrázek

Edit:

- 23:51 19.5.2009
- opraven trochu ten ohryzek
- trochu jsem posunul uši dolů (víc to nešlo bo by se začla deformovat hlava)
- posunuty ramena a ramenní důlek (nevím jestli to je správně, teďka se mi tam udělal zezadu pod ramenem nějaký "sval", který nevím jestli tam má vůbec být)
- stehno opraveno
- koleno opraveno
- palce "upraveny"

no cosi jsem posunováním vertexů spravil, ale je to běs dělat něco na dvou stranách bez symetrie


Naposledy upravil Forseti dne čtv kvě 21, 2009 1:10 am, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 19, 2009 8:24 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
ta hlava je ovela lepsia, zozadu vyzera tvoj bojovnik akurat, len ta tvar ma nejako matie...proste je taka...neludska...ja viem, stvarnujes inu rasu, hovoril si, ze hlava bude zvacsa zakryta, ale aj tak to vyzera divne...nohy sa mi tiez zdaju byt divne

ale teraz sa mi to moooooc paci :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 19, 2009 8:47 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
ach ta anatomie...
je to takove... nelidske. uznavam, ze tohle udelat je asi peklo, ale chtelo by to poladit. imho ses mel min zamerovat na svalstvo a vice si ohlidat kostru. jen par veci, ktere mi nejvice biji do oci:
* krk. fakt divny, krcni svaly jsou uplne spatne, vubec nejsou uchyceny na konci klicnich kosti (ktere tam snad ani nejsou), misto ohryzku tam mas jakousy slachu...
* ucho. je hrozne vysoko.
*dlane - nekde se mi tam ztraci palec, jakoby byl v rovine s ostatnimi prsty (ve skutecnosti je bokem, krapet proti nim)
* v pohledu zepredu je na linii zad videt dva dulky. prvni je asi pas, ale tak moc vykrojeny by byt urcite nemel. ten druhy dulek je podivna anomalie.
ramenni kloub - vubec ho na te postave necitim. jako by mu nekdo vykloubil ruku a natahl ji kus od tela. podpazni dulek je hrozne nizko, az u prsniho svalu (je-li to podpazni dulek. pokud ne, je to opet neco neanatomickeho a nema to na postave co delat.
*sval na vnitrni strane stehna. hrozne velka boule. tak moc by trcet nemel.
* koleno - melo by byt vyraznejsi, na tve postave se uplne ztraci.
* chodidlo - na venkovni hrane mas pod kotnikem dulek, ktery tam nema co delat.
*prsty na nohou. od palce by mely ubihat v oblouku do zadu. tvemu modelu vyrustaji z chodidla v rovine, jen jsi postupne snizoval jejich delku.

nechci vyznit, ze moc prudim, snazim se pomoct. tak se neuraz.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 19, 2009 9:42 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
díky, škoda že to nepřišlo trochu dřív, než jsem to měl otexturované, podruhé se mi t dělat nechce,a ani nemám moc času takže se pokusím opravit co se dá a zbytek nechám tak, snad to nebude tak hrozné.

proč bych se měl urážet, vždyť jsem jasně napsal "a jenom směle do mě" :-D

btw, kde se bere ta znalost anatomie? ty studuješ medinu, nebo si jenom tak všímavý?
jo a některé ty chyby(třeba s tím ramenem) asi pramení z náčrtku, který jsem našel na netu. Nejsem schopný si udělat náčrtek sám, nevím jestli za to může lenost, nebo jsem tak levý, ale radši si to najdu někde a na webu.


Obrázek

takhle by měl v konečné fázi nějak vypadat.


Naposledy upravil Forseti dne čtv kvě 21, 2009 1:09 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 20, 2009 7:33 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
Citace:
btw, kde se bere ta znalost anatomie? ty studuješ medinu, nebo si jenom tak všímavý?
vytvarna skola, tamni hodiny anatomie a predevsim desitky a desitky (nebo spis stovky) studijnich praci podle ziveho modelu. :)

a jestli bude ten chlapik obleceny, nebude vetsina chyb videt. takze v pohode. :D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz