Chcel som pôvodne spravit scenu s autom ktore nabura, tak som toto zacal modelovat... nechcel som ho rezat hlavne kvoli tomu, ze ked ho rozrezem, tak sa velmi tazko romi demolovanie toho auta... ale teraz som prisiel k dalsiemu problemu: ako mam spravit aby sa mu pri kolizii odlomil kus plechu, a na zemi sa rozkotulal...
cize ako spravim aby niektore vetrexy z modelu v danom case zmizli, a v tom istom case sa tam objavil novy objekt?
no ale co uz, takyto model bude racej na obrazku...
inac tie proporcie su take, ake su, proste cez dejepis som si nakreslil blueprinty, a podla toho som si vymodeloval auto...
aj tak som s nim spokojny, necakal som takyto uspech, cakal som nejaky pokrkvany valec, ktory na forum ani nedam XD
okrem predneho narazniku 350Z a jedneho srotu je to moje PRVE auto, a som s nim doslova nadseny, ped pol rokom by sa mi ani nesnivalo ze nieco taketo dokazem
mna na tom hlavne pritahovalo designovanie auta, nie modelovani, a to bol asi ten dôvod, preco som s nim zasiel tak daleko, a kam s nim este zajdem.
tu mate este maly progress:
http://spamtheweb.com/ul/upload/160509/51086_front.jpg
a pokus spravit vo photoshope burnout:
http://spamtheweb.com/ul/upload/160509/ ... t_post.jpg
a este odpoved pre Kapa: ten naraznik je taky preto, lebo vetrexy sa zaroven posuvaju do lava, je to taky ocny klam
[/i]