Dá sa to aj bez pythonu, ibaže je to dosť neštastné riešenie.
Budeš mať viac tých istých scén domov s rôznym počtom životov panaka.
Keď budeš vchádzať do domu, tak sa scéna zmení podľa aktuálneho počtu životov. napr budeš mať sceny dom-lives-1 , dom-lives-2 , dom-lives-3 atd..
Nedalo mi to a keďže tu bol spomenutý môj nick, tak som spravil blend so skriptom na tie životy.
-šípka hore sa panak dotkne "dverí" domu. Keď si v dome, tak sa tým stým spôsobom vraciaš speť.
-medzerník znižuje životy o 1.
Blend je dole.
Nieje to ideálne riešenie, ale ako ukážka stačí.
Kód:
GL = GameLogic
cont = GL.getCurrentController()
own = cont.getOwner()
#senzor collision pre vstup(vystup) do domu
snextlvl = cont.getSensor("snextlvl")
#senzor actuator scene pre zmenu sceny
anextlvl = cont.getActuator("anextlvl")
#ak je senzor pozitivny
if snextlvl.isPositive():
#zapise sa aktualny pocet zivotov do premennej
GL.playerLives = own.zivoty
#aktivuje sa dalsia scena
GL.addActiveActuator(anextlvl,1)
#inak
else:
#ak neexsistuje premenna gl.playerList
if not hasattr(GL, 'playerLives'):
#vytvori sa podla aktualneho poctu zivotov na objekte
GL.playerLives = own.zivoty
#inak
else:
#premenna zivoty na objekte sa zmnia podla globalnej premennej
own.zivoty = GL.playerLives