Právě je úte lis 26, 2024 11:58 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 20, 2009 12:09 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
ja kdyz neco delam takhle, jak to mas ty (hodne objektu) tak si po dokonceni objektu udelam i texturu, nebo material a unwrap :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 20, 2009 12:25 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
já si myslím že to je celkem fuk, jako když to děláš objekt->textrura,objekt->textura, ... tak to asi není tak stereotypní jak když děláš nejdřív modely a pak textury, ale taky by mě zajímal náor ostatních

já osobně nejdřív modeluju a pak texturuju


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 20, 2009 1:18 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
textury a materialy jsou pro me tezsi, nez model :) (teda jak kdy) ale kdyz vidim svuj model pekne otexturovanej, mezi dalsima otexturovanyma, tak se mi na to kouka lip, nez kdyz tam sou samy objekty bez materialu a neotexturvani a mezi nima par hotovych :) (ja to delam objekt> textura, objekt> textura :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 20, 2009 1:24 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
Díky za info.. Asi je pro mě tohle lepší postup protože na unwrap a texturování používám jiný UI layout.

Napište ještě nějaké komenty k tomu renderu prosím :oops:

//Kapo, už chápu proč ses nedávno tak vztekal, že ti nikdo tvou práci nekomentoval... Taky mi to štve.. člověk neví jestli je to tak hrozný, že to všichni přejdou soucitným mlčením, nebo na to opravdu neni co říct :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 20, 2009 10:11 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
k modelu: ten pytel na sudu dole v levem rohu by mel mit padajici cip, ne?
a marne premyslim, co jsou ty (kosteckovane veci postavene na zemi u zdi (jedna je hned u dveri). nejake nadoby?

jinak se mi model libi.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 20, 2009 10:12 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
Díky... Asi ten cíp trošku stáhnu dolů, i když ten pytel je plný tak moc nevisí. Ty nádoby jsou nějaké konvice a nebudou kostičkované.. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 26, 2009 3:00 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
Teďka jsem se přesvědčíi že je lepší dělat rovnou objekt->textura, protože když mám ve scéně více různých objektů, tak už mám všechno připravené a jenom to rozkopíruju, kdežto kdybych si to rozkopíroval a až potom texturoval tak by se mi to krutě neopatilo


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz