Právě je sob lis 16, 2024 9:13 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Stavba - MaraCZ
PříspěvekNapsal: sob dub 18, 2009 6:32 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon srp 11, 2008 4:34 pm
Příspěvky: 272
Začal jsem pracovat na příspěvku do soutěže. Zatím mám část modelu bagru - je to John Deere 200, ale není přesně podle skutečnosti. Nenašel jsem dost fotek a tak jsem si dost vymýšlel...

http://nvm.euweb.cz/render3.jpg


Naposledy upravil maraCZ dne ned dub 26, 2009 11:32 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 18, 2009 10:12 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
zatím to vypadá slibně i když toho moc není :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 18, 2009 11:54 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon srp 11, 2008 4:34 pm
Příspěvky: 272
malý pokrok - udělal jsem podvozek a hlavně pásy. Zítra zkusím udělat scénu a nasvícení. Textury si nechám na konec, protože to bude asi to nejhorší :)


Naposledy upravil maraCZ dne ned dub 26, 2009 11:32 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 18, 2009 11:59 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Připomíná mi to z dávných dob můj projekt...

Vypadá to zatím moc pěkně...jen tak dál...


Těším se na výsledek... :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 19, 2009 10:47 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon srp 11, 2008 4:34 pm
Příspěvky: 272
Tak mám další pokrok. Dodělal jsem scénu a nasvícení asi taky nechám...

http://nvm.euweb.cz/render6.jpg


Naposledy upravil maraCZ dne ned dub 26, 2009 11:36 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 19, 2009 10:49 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
:shock: jak si spravil tie kamienky???


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 19, 2009 10:55 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon srp 11, 2008 4:34 pm
Příspěvky: 272
pomocí particles - asi 7000 částic, hlíně v lopatě jsem nastavil collisions, nastavil jsem gravitaci a nechal jsem ty částice padat po hlíně dolů. Chtěl jsem dát ještě různoou velikost těch kamínků, ale nepřišel jsem na to, jak to udělat...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 19, 2009 11:12 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř dub 25, 2007 8:51 pm
Příspěvky: 207
dobry pohlad :wink: som zvedavy na textury


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 20, 2009 8:09 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 22, 2008 7:23 pm
Příspěvky: 152
je to super, pohled se mi líbí.
Jen mi nesedí ty černý plošky (viz. obrázek)


Přílohy:
1.jpg
1.jpg [ 56.52 KiB | Zobrazeno 1940 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 20, 2009 9:13 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
pekna scena :)
(jinak velikost kaminku muzes menit v paletce Extras. V pravo pod polozkou Size je Random Size)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 20, 2009 11:21 am 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
co pravidla na omezení na jeden uploadovaný obrázek na tento server ve WIP :?: :!:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 20, 2009 12:25 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon srp 11, 2008 4:34 pm
Příspěvky: 272
to mafian: ty fleky jsou chyba modelu, původně jsem to chtěl zamazat texturama, ale asi to ještě upravím...

to vklidu: dík moc, přesně tohle jsem potřeboval :)

to Ragnos: sorry, na to jsem zapomněl, večer to dám na svůj web a tady to smáznu...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 26, 2009 1:13 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon srp 11, 2008 4:34 pm
Příspěvky: 272
Tak jsem vytvořil nějaké textury a materiály. V PSku jsem udělal postproces a plánuju ještě dof, ale musim nejdřív přijít na to, jak na to. Když jsem použil defocus node, tak mi to rozostřilo celý snímek a nevim proč.

http://www.nvm.euweb.cz/Bagr-MaraCZ.jpg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 26, 2009 2:06 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 4:35 am
Příspěvky: 161
Bydliště: smilovy hory///Praha
Nevypada to spatne, ale je to takove nevyrazne. Myslim, ze by tomu prospelo jine nasviceni...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 26, 2009 2:24 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
na pozadi bych prihodil nejake veci (klidne i jen postprodukcne ve pho). mit tak paradni model v takovem obycejnem prazdnu je zahozeni prilezitosti.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz