Mam taky napad...velmi by som ho vyuzil...najma teraz, ked robim na svojom projektiku, poskodenie auta
Mam v scene plllno poskodenych (behom hry vyuzivanych) dielov kapoty auta, + samotne auto, script na ovladanie, okolie (lampy, ktore sa daj znicit, sudy...atd)
a teraz by som chcel vediet, ci sa tieto objekty daju do sceny postupne pridavat...totiz ked spustim hru, tak sa mi asi 20 sekund nacitava (to sa musi, je tam plno veciciek...)
predstavoval by som si to tak, ze zapnem hru a objavi sa MENU (zatial nic zlozite, iba menu) teraz ked kliknem na hrat, tak by sa mi to hodilo na prazdnu scenu s jednym polickom, ktore by bolo prazdne...a teraz napriklad by sa nejakym scriptom z ineho suboru (trebars z blendu, alebo z inej sceny) vlozili kolesa auta...zatial na pozadie a policko by sa kusok zaplnilo...potom kapota a polcko by sa zase trosku zaplnilo...no a ked sa vsetko vlozi, policko bude plne...cize normalny ukazovatel loadingu...lebo ja proste nechcem, aby na zaciatku hra zamrzla na 20 sekund a potom sa zrazu rozbehla...radsej postupne...
no ale to by sa este nevlozili vsetky objekty...este pocas hry, keby som trebars nabural, tak by sa nejako z externej sceny vlozil MIESTO nenaburaneho meshu naburany (teraz to riesim tak, ze vsetky naburane su pod hracou plochou)...proste by sa objekt pridal, mesh by sa vymenil a zase by sa mohol zmazat zo sceny...ale teraz otazka, ci by to bolo dostatocne rychle, aby hra nezamrzala 9ani sebou nejako viditelne netrhala), ked autom naburam...bude sa totiz menit mesh (vramci jednej sceny ano, ale ked sa ma pridavat ten mesh z ineho miesta...)
vedel by mi niekto poradit PLS?
za pripadnu pomoc dopredu dakujem...
P.S.: ako mam spravit, aby sa lampa realisticky rozbila? vyprskli iskry, spadla na zem, sypalo sa sklo? asi nerealne, co?