Právě je sob lis 02, 2024 12:29 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: zajímavost
PříspěvekNapsal: úte bře 31, 2009 3:36 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 10, 2009 12:38 am
Příspěvky: 313
nevíte někdo,jak bylo docíleno takové "zvláštní" struktury vertexové sítě u modelu, který lze stáhnout na zdejším odkazu?

http://blenderartists.org/forum/showpos ... ostcount=1

díky za odpověď :P


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 31, 2009 4:15 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: ned kvě 27, 2007 6:15 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha
struktura vertexové sítě... čo tým myslíš??? je to testovací model pre materiály.. Blender Material Preview Scenes (B.M.P.S.)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 31, 2009 4:36 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: stř čer 18, 2008 9:47 am
Příspěvky: 146
Bydliště: Brno
No já myslím, že to bude dobře udělaným unwrapem. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 31, 2009 4:46 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: stř čer 18, 2008 9:47 am
Příspěvky: 146
Bydliště: Brno
Jinými slovy, tohle je síť a obrázek na to namapovaný.


Přílohy:
sit.jpg
sit.jpg [ 73.67 KiB | Zobrazeno 308 krát ]
SolidTemplate.jpg
SolidTemplate.jpg [ 15.42 KiB | Zobrazeno 308 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz