Právě je ned lis 24, 2024 9:27 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 515 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 35  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 25, 2009 11:57 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
a co mam dat akoze za okno?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 26, 2009 2:07 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
No tak přidám taky svojí troškou do mlýna, jako oni mají pravdu s tou reflexí, ikdyž ty klávesy nejsou plastové, májí na sobě nějaký lak, který světlo odráží.

btw tou první fotkou bych se moc neřídil, je tam sice pěkně vidět ta spec mapa, ale je to přesvětlené od blesku :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 26, 2009 10:15 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
ano, dakujem, samozrejme uz som reflexiu pridal...sice som si nie celkom isty ako to bude vyzerat. ale ked sa pozriem PRIAMO oproti svetlu klavesy nam v skole trosku odrazaju...aj ked stary vetchy klavir...co uz sa naleskne... :lol:

robim novy render

pridal som trosku raymirror na podlahu...predsalen parkety...ale len mierne som pridal, mozeto sposobovat blbosti...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 27, 2009 3:58 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
tak, spravil som, co ste chceli...odraz je aj na zemi, a na kraji je taky divny na pianine...cely obrazok posobi neprirodzene a hnusne...navyse oproti povodnemu render trval 14 a pol hodiny (!!!)...ale robil som to, co druhi kazali...

http://blender.yw.sk/pianino_hnus.jpg

no co, je to krasne vsak? take prirodzene ked zlava svieti slnko a z nicoho nic na podlahe vykukne nejaky odraz, ktory tam nema byt... :twisted:

fakt si nemozem pomoct...co je na tychto odrazoch dobre?

s tou travu - nemal som co dat za okno...je hnusna, ale je mi jasne ze toto nie je finalna verzia obrazku...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 27, 2009 11:54 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
hej, kapo, co blazniz, proc se cilic? tento render je mnohem lepsi a hezci. (nedelam si srandu, fakt to vypada prirozeneji.)
jen bych krapet snizil lesk na podlaze a za vazou na zdi je podivny odlesk.

a ta trava za oknem - uplne mi vyrazila dech! :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 27, 2009 1:57 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
tak podle me je tenhle renderer peknej, ale par veci by pomohlo. kameru nastavit vic tak aby bylo videt i kousicek stropu, a koukat zhruba z pohledu cloveka, takhle to vypada jako by pozorovatel stal na stole a koukal na piano zeshora. par veci pridat taky pomuze - okno, ne jenom dira, treba zaves, nejaky svetlo, koberec.
celkove ten blbej dojem mas hlavne z toho ze takova podlaha se do mistnosti s pianem nehodi, chtelo by to nejaky hezky parkety a nebo treba jenom ten koberec, plouvouci podlaha... v cem je to render? yafray? zkusil bych si na tohle pohrat s indigem, za 14 hodin z toho bude urcite lepsi vysledek (a naucit se zaklad indiga je opravdu na nekolik desitek minut). jeste se mi nezda material na pianu- nerikam ze by tak nemoh vypadat, ale tenhle nastroj by si zaslouzil, neco "jemnejsiho", treba lesklou cernou, nebo aspon jinej odstin ty hnedy :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 27, 2009 3:58 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
Zaměř se ještě na nasvícení. Když máš otevřené okno a je venku jasno, jsou zdi v tvém pokoji takhle šedé? ... U mě jsou teda mnohem světlejší :) (samozřejmě předpokládám, že je vymalováno bíle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 27, 2009 6:22 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
smrq: dik...
mas pravdu, aj mne ta trava vyrazila dych...ved je odporna...

joxer: dalsich 15 hodin renderu... :cry:
je to internal...
skusim pridat zaves

sagi: ked to pomoze, skusim tie steny zosvetlit...uprimne, ani neviem co by este tento obrazok mohlo zachranit...


Naposledy upravil Kapo dne pát bře 27, 2009 7:02 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 27, 2009 6:30 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
ked ja neviem, aku podlahu tam mam dat :roll:

takuto?
Obrázek


alebo sak poslite dakto, aku mam dat a ja ju tam dam...

edit: neviem co sa stalo, ze ten BBcode nefunguje...proste si skopirujte odkaz...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 27, 2009 7:01 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
15 hodin v internalu? to je az uplne neskutecny, i na 5 let starym pocitaci se takovej obrazek da narenderovat za nekolik minut


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 27, 2009 11:18 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř dub 25, 2007 8:51 pm
Příspěvky: 207
podla mna mas zle nadstavene AO, alebo ho mas nadstavene dobre, ale mas hrozne velku scenu, lebo mas od AO len take tmave pruzky v rohoch takze to je skoro ako keby si tam ziadne AO ani nemal... akus sa s tym viac pohrat, vypni antialiasing, render daj na 400x300 a AO na 3 sample a skusaj az kym to nebude dobre :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 27, 2009 11:22 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
pantau píše:
podla mna mas zle nadstavene AO, alebo ho mas nadstavene dobre, ale mas hrozne velku scenu, lebo mas od AO len take tmave pruzky v rohoch takze to je skoro ako keby si tam ziadne AO ani nemal... akus sa s tym viac pohrat, vypni antialiasing, render daj na 400x300 a AO na 3 sample a skusaj az kym to nebude dobre :wink:


nechapem...tie tmave pruhy v rohoch robi to nastavenie distance od facov...ked dam vacsiu distance, pruhy su vacsie...

definuj pls "hrozne velku scenu"...vela poly, alebo velke predmety?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 27, 2009 11:27 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř dub 25, 2007 8:51 pm
Příspěvky: 207
no ak by si to spravil v skutocnej velkosti, cize miestnost cca 4x3 blenderovske jednotky a daj dist na AO na 1 tak by ti to malo zatienovat okolie do 1 metra ako keby a nie len take tmave pruzky v rohoch, skus to tak nadstavit aby to zatienovalo do vacsej vzdialenosti a ked tak uber AO na intenzite aby to nezatienovalo tak moc na tmavo sedu, skus to nastavit tak, aby okolo piana bola ta stena a podlaha trosku zatmavena aby si tam trochu nasimuloval ten tien a ked ti to potom urobi zatmavenie na stenach kde nechces tak to hold musis nejak odrbat s hemi svetlom alebo nieco podobne a este ak ti ide svetlo zvonku tak tie specularity mas na divnych miestach


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 27, 2009 11:35 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
pantau píše:
a este ak ti ide svetlo zvonku tak tie specularity mas na divnych miestach


konecne! sak ja mozem aj desat krat napisat, ze ked mi ide takto slnko, tak sa tam nema co lesknut...ale neeee, nad**at (s prepacenim) za kazdu cenu lesk vsade...hm, ale to mi poradili ostatni...neexistuje uhol, ktory by dovolil realistickost a lesk zaroven...muselo by to slnko vletiet do izby... :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 27, 2009 11:41 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř dub 25, 2007 8:51 pm
Příspěvky: 207
skus s tym sunom pohybat aby ti to hodilo specularitu od neho, mozno ho mas zrovna pod blbym uhlom


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 515 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 35  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz