Právě je sob lis 02, 2024 12:28 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Fyzika bez odskakování
PříspěvekNapsal: čtv bře 26, 2009 10:22 pm 
Offline
..
..

Registrován: ned lis 19, 2006 5:01 pm
Příspěvky: 42
Bydliště: Rebešovice
Kdykoli dělám něco s game enginem, mám problém s prvotním ustálením objektů. Jinak řečeno mám plochu, které nastavím vlastnost Still a na ni postavím třeba kuželku, která je Dynamic a třeba ji následně chci shodit kutálející koulí. Jenže nevím, jak tu kuželku postavit tak, aby se ihned po spuštění "hry" sama neodrazila od podložky a zůstala stát.
Podobný příklad může být řada padajících kostiček domina atd. atd. Zkrátka nemůžu žádný dynamic objekt postavit na still, aniž by se neodrážel.
Poradíte mi co s tím? Děkuji


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 26, 2009 10:37 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
nastav ploche static a objektu rigid....nastavenia nechaj na default...ak stale odskakuje objekt daj tak pol Blender Unit nad plochu, ked dopadne a odrazi sa je chyba inde...ak nie, je to v poho...

problem je skor v tom, ze aj po ustaleni objekt nestoji pokojne...sice sa nehybe, ale tak sa trasie, co je strasne neprirodzene...nuz, fyzika blenderu :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 26, 2009 10:44 pm 
Offline
..
..

Registrován: ned lis 19, 2006 5:01 pm
Příspěvky: 42
Bydliště: Rebešovice
Tož já to zkusím :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 26, 2009 11:03 pm 
Offline
..
..

Registrován: ned lis 19, 2006 5:01 pm
Příspěvky: 42
Bydliště: Rebešovice
Takže to dopadlo tak, že tím objektem s Rigid body koulející se objekt Dynamic prochází, jako by ten s rigid byl Ghost. A vůbec je to jakési s tím gamem divné. Ale je fakt, že už to neodskakuje ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 26, 2009 11:08 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
musis tam mat (ak je to kuzelka) boundary box...tusim cylinder, neviem, skontroluj si to v F7 - object, tam mas boundary box skus ak to bude dokonale kuzelku obopinat mas to dobre...sorry ja teraz renderujem, cekol by som to v blenderi, ale nemozem :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 26, 2009 11:57 pm 
Offline
..
..

Registrován: ned lis 19, 2006 5:01 pm
Příspěvky: 42
Bydliště: Rebešovice
No jo, to je přesně vono, funguje, dík moc :) Kdyby ještě něco, tak dám echo :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz