Právě je sob lis 23, 2024 7:38 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 18, 2009 10:52 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
lol, zacal si s dvierkami a koncis u domecku! :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 22, 2009 6:07 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Tak jsem to + - dodelal.. Vse ma vnitrek :)
Dohromady to ma 6 textur (bez 2 textur dveri - jedny jsou jeste uvnitr) a 80.000 trianglu
Ted uz budu jen dodelavat ruzne ornamenty na zdi a dalsi okrasy..
Jinak toto bude knihovna, bude na kulatem namesti (proto ten tvar budov na kraji) a pred ni bude fontana s panem ktery drzi knizku.. oohh :wub:

Obrázek

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 22, 2009 6:41 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
Mam takovou technickou... ta dlažba na rovné střeše není úplně šťastné řešení.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 22, 2009 7:34 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Sagi píše:
Mam takovou technickou... ta dlažba na rovné střeše není úplně šťastné řešení.

Takove strechy ale existuji ;) V italii ve Verone jsem je videl na vlastni oci.. avsak ne tak rozsahle, to je pravda.. Ale i tak, co je spatne na tom, aby strecha byla dlazdena? Premyslel jsem, ze by se na strechu dalo vyjit a cetli by se tam knizky. Vnitrek te budovy je vyztuzeny a predstavuji si to tak, ze pod tou dlazbou je jeste zaklad z dreva, a az na nem jsou polozene dlazdice. Jinak cela strecha se svazi od prostred do stran a na stranach budou otvory kudy bude ta trocha vody z destu vytekat dolu do zahonku :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 22, 2009 8:41 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned úno 22, 2009 8:22 pm
Příspěvky: 67
Bydliště: Košice
máš veľmi konkrétnu predstavu a tá sa mi páči :) :thumbsup:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 22, 2009 9:49 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
mno, k tej dlažbe asi toľko, že sa mi zbá, že jednotlivé dlaždice sú strašne veľké, ak si ich porovnáš napríklad s dverami...
šiel by som osobne aspoň na polovičnú veľkosť...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 23, 2009 12:10 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
to je model do hry? nebo proc jsi tomu delal i interiery?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 23, 2009 2:09 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
Tuším správně že to je do The Eleventh?

btw proč se to jmenuje The Eleventh? Má to nějaký původ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 23, 2009 3:25 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Forseti píše:
Tuším správně že to je do The Eleventh?

btw proč se to jmenuje The Eleventh? Má to nějaký původ?

The story will be about the secret royal order called King's Ten, but You don't want us to spoil the plot, do you?
:)

Jinak tusis spravne..
smrq: ano, do hry.. http://www.the-eleventh.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 24, 2009 2:31 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
Jako vidím že tenhle projekt má budoucnost, ale jednu věc nechápu. Jako angličtina proč ne, je to mezinárodní jazyk, ale jste čeští programátoři, čeští grafici, ... tak proč tam sakra není česká verze? (ne žebych nezvládl přeložit tu větu :-))

a ještě jedna věc ono to pojede i na windows i na Linuxu, nebo jsem to špatně pochopil? >>>> Standalf (GUI, Windows port, tools)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 26, 2009 8:26 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon zář 29, 2008 7:34 pm
Příspěvky: 146
Proste nadhera
http://www.the-eleventh.com/files/rocvalley.jpg
jak to dokazete sakra udelat :D
jen dotaz jak se ten obrazek dlouho renderoval ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 26, 2009 9:31 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
odhaduju že moc dlouho ne, on se ani nesmí dlouho rendrovat, jinak by sis asi moc nezahrál, je to podle mě ingame scrrenshot


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 27, 2009 11:59 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
Citace:
Jako vidím že tenhle projekt má budoucnost, ale jednu věc nechápu. Jako angličtina proč ne, je to mezinárodní jazyk, ale jste čeští programátoři, čeští grafici, ... tak proč tam sakra není česká verze?
zcela a naprosto souhlasim s timto nazorem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 27, 2009 1:06 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Forseti píše:
Jako vidím že tenhle projekt má budoucnost, ale jednu věc nechápu. Jako angličtina proč ne, je to mezinárodní jazyk, ale jste čeští programátoři, čeští grafici, ... tak proč tam sakra není česká verze? (ne žebych nezvládl přeložit tu větu :-))

a ještě jedna věc ono to pojede i na windows i na Linuxu, nebo jsem to špatně pochopil? >>>> Standalf (GUI, Windows port, tools)

Ano, bude to na linux i windows.. grafici vetsina umi anglicky a delat hru pro 2 jazyky by pro nas byla akorat obrovska zatez.. pokud nekdo bude mit hru rad a bude umet aj i cj tak to pak muze prelozit.. nastroje na to budou..

Stejne ani nevime jestli projekt vyjde..

Jinak je to render.. :( Ingame prijde snad uz brzo.. Renderovalo se to asi pul hodky nebo tak..

kogys: spoustu modelu, hodina studovani zakladu renderu. 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 27, 2009 7:07 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
jo tak to sorry s tím rendrem :oops:

ale pak by mě zajímalo jak dlouho to bude "rendrovat" ten game engine


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz