Právě je sob lis 23, 2024 2:37 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 24, 2009 8:42 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: sob dub 26, 2008 7:44 am
Příspěvky: 116
Bydliště: Hrde mesto Krnov
tak sem se v tom zase vrtal a ted uz to pouziva ray casting a normaly k urceni jestli deformovat... a uz to nepotrebuje Numeric ted jen vec3d ktery je pribaleny http://ppk.hustej.net/deformacia_ppk_mod.blend

EDIT: potrebuju testera s glsl aby mi rekl jestli se mu meni textura pri deformaci... odkaz je stejny :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob bře 21, 2009 7:33 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: sob dub 26, 2008 7:44 am
Příspěvky: 116
Bydliště: Hrde mesto Krnov
ppk píše:
tak sem se v tom zase vrtal a ted uz to pouziva ray casting a normaly k urceni jestli deformovat... a uz to nepotrebuje Numeric ted jen vec3d ktery je pribaleny http://ppk.hustej.net/deformacia_ppk_mod.blend

EDIT: potrebuju testera s glsl aby mi rekl jestli se mu meni textura pri deformaci... odkaz je stejny :wink:


to nigdo nema GLSL nebo jen dosli testeri... ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 22, 2009 12:11 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 30, 2005 11:03 pm
Příspěvky: 432
Bydliště: Brno-venkov
tak jsem to teda ozkouÅ¡el, je to dobry ale hodně to ztrácí fps, takže pro hru v blenderu bych řekl že nepoužitelny. Po zapnulí GLSL se textura nemění. Alespon u mě ne


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 22, 2009 9:01 am 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Pri GLSL tam nieje žiadna textúra.
Ono nody už fungujú? Alebo to robíš v apricot verzii?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 22, 2009 10:50 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
preco su taketo vypocty take spomalujuce? ved gta 4 mi ide bez sekania, aj ked poriadne naburam a kapota sa zdeformuje (a to sa vypocitava, uz to nie je San Andreas, kde su predpripravene poskodene kapoty)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 22, 2009 12:10 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
Kapo píše:
preco su taketo vypocty take spomalujuce? ved gta 4 mi ide bez sekania, aj ked poriadne naburam a kapota sa zdeformuje (a to sa vypocitava, uz to nie je San Andreas, kde su predpripravene poskodene kapoty)


prtoze je to blender engine, ktery neni buhvijak super :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 22, 2009 7:57 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: ned kvě 27, 2007 6:15 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha
zgerbiak píše:
Pri GLSL tam nieje žiadna textúra.
Ono nody už fungujú? Alebo to robíš v apricot verzii?


Ja momentálne používam nody v game engine a som s tým velmi spokojný, jedine čo zatial nefunguje v GE to je dynamic node, kde si môžeš písať vlastné python vychytávky.. dúfam že to nejak rozbehajú, viem si predstaviť naozaj mnoho vychytáviek pre GE s týmto nodom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 22, 2009 8:16 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: ned kvě 27, 2007 6:15 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha
Kapo píše:
preco su taketo vypocty take spomalujuce? ved gta 4 mi ide bez sekania, aj ked poriadne naburam a kapota sa zdeformuje (a to sa vypocitava, uz to nie je San Andreas, kde su predpripravene poskodene kapoty)


V GTA4 určite deformácie počíta GPU + megamrte vytunené shadre na to vytvorené.. verím tomu že keby niekto napísal shader v pythone, ktorý by spracovalo GPUčko išlo FPS nahor aj BGE. Čo sa týka predpripravených poškodených častí, je pravda že dnešné "grafické železo" už dokáže celkom slušne a rýchlo upočítať aj realtime deformácie, ale bohvie kolko je práce s tým to nasetupovať aby to pracovalo správne.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 23, 2009 4:33 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: sob dub 26, 2008 7:44 am
Příspěvky: 116
Bydliště: Hrde mesto Krnov
no skoda ze to s tema texturama nefunguje, kdyby to fungovalo tak by to byla parada... no a ty deformace sou pomale uy jen proto ze je to python... kdyby to bylo c tak je to odhadem 4x ryclejsi... nebo kdyby spon fungovaly python boostery...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz