Právě je úte lis 26, 2024 8:30 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 16, 2009 11:34 am 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
V prvom rade musis prepnut Draw mode na Texture klavesa D, a potom musiv vsetkym predmetom prepocitat normaly - v edit mode (Tab) oznacis vsetky vertexy (a) a potom Ctrl+n, respektive na miestost ctrl+shift+n. Ale ak ju budes pouzivat aj z vonku, pouzi double sides.

PS: a asi by si mohol tie tvoje obrazky trovhu orezavat...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 16, 2009 6:11 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
tak kdyz mas 4 svetla a vsechny maji intenzitu 1.0, tak se neni cemu divit..dej to tak na 0.3(kazdy svetlo) a bue to ok :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 16, 2009 9:52 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
nevim hele, bez textur to nemuzu pospudit tak dobre :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 18, 2009 10:07 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
ceska vysla jen jedna - Blender, naucte se 3d grafiku od pokorneho. anglicke jsem necetl, nemuzu referovat.
i zde na foru je odkaz na aktualni pdf prirucku ve slovenstine. hledej v novinkach a chatu (jedno z prvnich temat).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 18, 2009 10:12 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
viewtopic.php?t=6384

tuto to najdes :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob bře 28, 2009 5:41 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 27, 2005 11:05 am
Příspěvky: 337
Bydliště: Brno/Olomouc
u nekterych zidli jeste prehod normaly, na tabuli bych pouzil shadeless popripadne uplne vypnul specularitu, dal podlahu mapoval pres UV, ne orco, pak se to vypocitava nejak posunute, k te kamere, je to nejspis nastavenim ohniska..vyber kameru, F9 a lens nastav na 35, kdyztak se ke kamere pribliz pres kolecko, pri malych uhlech se ti budou boky vic a vic hroutit kvuli perspektive. pak bych udelal jednu podstatnou vec. zapekl textury...donastavuj scenu pro render: pridej AO, nastav stiny svetel, pridal bych svetlo typu sun, tem lustrum dal aspon emit, at nejsou svetla tmavy, klidne at sou prepaleny atd. potom provest zapeceni textur. uvidis ze to bude vypadat mnohem prirozeneji.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz