Právě je sob lis 23, 2024 7:37 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Dvirka
PříspěvekNapsal: sob bře 14, 2009 10:04 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Soucat vetsiho modelu.. potreboval bych nejake napady.. trebas i na to, jak by mel vypadat zbytek domu. ;)

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Edit: Jeste render, kde svetla neovlivnuji barvu modelu
Obrázek


Naposledy upravil Alfisko dne ned bře 15, 2009 11:24 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 15, 2009 12:46 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 27, 2005 11:05 am
Příspěvky: 337
Bydliště: Brno/Olomouc
Musim se priznat, ze se me sit docela libi, ale jen pokud je zamyslena jako low poly, nejlip do BGE. Je rozpoznat face to face modelovani, hodne blizky mymu stylu. Mam rad, kdyz se pouzivaji vertexy jen tam, kde je to potreba a na rovnych plochach jen tehdy, kdyz zachranuji unwrap od strasne uzkych trojuhelniku. A jestli chces poradit ohledne architektury, neni lepsi reseni, nez si vygooglit stary domy podobnyho stylu. Nejakej lomenej oblouk, at uz jako okno nebo pruceli, by nejspis nebyl spatnej.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 15, 2009 9:30 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Tak jsem na tom zapracoval a toto je vysledek 8) Klik pro vetsi rozliseni

Obrázek


Naposledy upravil Alfisko dne úte bře 17, 2009 8:20 pm, celkově upraveno 6

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 15, 2009 9:34 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
:shock: nejdriv sem myslel, ze to je fotka :lol: a ty vis, co si o tvych pracich myslim :inlove: :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 15, 2009 10:10 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
No zajímavé, ale není tam nějaká divná prspektiva? (spodní část obrázku)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 15, 2009 11:37 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned úno 22, 2009 8:22 pm
Příspěvky: 67
Bydliště: Košice
Forseti píše:
No zajímavé, ale není tam nějaká divná prspektiva? (spodní část obrázku)


jj aj mne sa zdá...inak...dosť mi to pripomína prince of persia :D :D :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 15, 2009 11:39 pm 
Offline
-
-

Registrován: ned črc 22, 2007 1:59 pm
Příspěvky: 148
Bydliště: Litoměřice
Pěkné to je. Ještě bych se trochu pomazlil se světlem+zkusil bych přidat mlhu, přece jenom tam musí bejt prachu. Přidal trochu bump na stěnách a dveřích. Ale ta podlaha se ti povedla.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 15, 2009 11:55 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Dosal píše:
Pěkné to je. Ještě bych se trochu pomazlil se světlem+zkusil bych přidat mlhu, přece jenom tam musí bejt prachu. Přidal trochu bump na stěnách a dveřích. Ale ta podlaha se ti povedla.

Je to lowpoly.. tak jen aby byl videt model, s renderem se asi dal patlat nebudu :).

Jinak k te kamere: FOV je nastavene na 20, tak proto to asi vypada tak prapodivne.. opet jsem se snazil ukazat co nejvic z modelu.. s FOV 35 je videt asi jen 1 sloup a dvere. :?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 16, 2009 11:49 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
hezky obrazek.
jen me krapet mate architektura. nektere prvky ve mne evokuji pocit stodoly (nebo mozna tovarny), jine antickeho chramu. je to podle neceho nebo tvuj vlastni navrh?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 17, 2009 2:19 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
smrq píše:
hezky obrazek.
jen me krapet mate architektura. nektere prvky ve mne evokuji pocit stodoly (nebo mozna tovarny), jine antickeho chramu. je to podle neceho nebo tvuj vlastni navrh?

Navrh je vlasti.. strop je prozatimni a ted ho budu predelavat :oops: :) .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 17, 2009 8:20 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Predelanej strop a uz asi final zakladni casti modelu tohodle "domecku" 8)

Obrázek
Orignial, bez postprocessu ;)
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 17, 2009 8:33 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned úno 22, 2009 8:22 pm
Příspěvky: 67
Bydliště: Košice
hahaha ...že "domeček" :D :D :D...no pekne:D....ale je to fajne páči sa mi to :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 18, 2009 7:07 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
S tímto stropem je to už lepší. :wink:
Radši bych tam viděl klenbu, ale toto mě taky moc "neuráží" :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 18, 2009 10:14 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
nadherne. povedena prace.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 18, 2009 10:33 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 25, 2005 3:23 pm
Příspěvky: 714
Bydliště: Pardubice
Hezké, interiérové rendery semi líbí víc než ten vstup - možná kdybys před něj přidal schody a okolo to nechal "zarůst" nějakou popínavou rostlinou..viděl jsem na to kdysi dobrý soft, hledej "Ivy generator", bylo to napsané v javě, jednoduše jsi importoval .OBJ model, určil, kde budou kořeny, zmáčknul "Grow", ono to rostlo, rostlo, a až ti to vyhovovalo, dal jsi "Stop" a exportoval zpět do Blenderu..
Akorát ta klenba na vrcholu sloupů má málo segmentů, je vidět, že se to tam "láme" (tedy pokud to není záměr ;) )


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz