Právě je ned pro 29, 2024 10:53 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: ned bře 01, 2009 7:23 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 25, 2005 3:23 pm
Příspěvky: 714
Bydliště: Pardubice
Ahoj,

potřeboval bych pro scénu vytvořit podobné prostředí jako třeba tady: http://www.australien-ozeanien.de/USA/a ... ute-66.jpg . Silnici vpravo zvládnu a vypadá dobře, ale jak udělat štěrkovitý nápis, aby na první pohled křičel: "Mizerný grafik! Mizerný grafik", to nevim. Vlastně bych potřeboval jen ten štěrk, pozadí už bych měl zvládnout fotkou.
Co jsem zkoušel:
- subdivide fractal + col textura + bump mapa. Dobré do nenáročné hry, jinak na prd
- moc moc subdivide a dispalcement - 8h rendertime a výsledek jen o málo lepší než v minulém případě
- moc moc subdivide a dupliverts - s vypětím všech sil se mi povedlo setřelit Blender po tom, co obsadil 4GB RAM a 5GB swap

Hledal jsem tutoriály na netu, ale všechno to bylo zaměřené jen na hry. Pamatuju si, že tušim Ragnos? kdysi dělal scénu s nějakým autem v poušti nebo co to bylo..Prosím kohokolivm, kdo by měl zkušenost nebo nápad, ať se podělí!

díky,

lz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 01, 2009 7:38 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
štěrkový nápis? já teda moc nepochopil co chceš.. ale taky by mi zajímalo jak co nejreálněji udělat štěrk popř. písek.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 01, 2009 8:34 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 25, 2005 3:23 pm
Příspěvky: 714
Bydliště: Pardubice
Uh, sakra, samozřejmě myšlen násep :oops: :oops: :oops: Překlep jaxsviňa, omlouvám se.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 01, 2009 9:26 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
a co použít particle?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 01, 2009 9:27 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
to by asi nebylo na ideální co se týče RT :cry:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 01, 2009 9:28 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon srp 11, 2008 4:34 pm
Příspěvky: 272
ten štěrk nemá cenu modelovat, stáhni si nějaký pěkný textury, případně použij bump mapu a ty předměty, co jsou blízko kamery vymodeluj. Ty keříky by šly udělat taky přes částice typu hair - každý částici bys přiřadil nějakej plane s texturou toho keře...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 01, 2009 9:50 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Sagi: ale bylo by to realistické...použít několik emitorů...RT by zas neměl tak vyšplhat...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 01, 2009 11:36 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 25, 2005 3:23 pm
Příspěvky: 714
Bydliště: Pardubice
Zkoušel jsem vaše návrhy, ale nakonec zvolím na první pohled nejtěžší variantu, a to zasazení do fotky/fotek v postprocesu. Výsledek mého snažení s několika prvními fotkami z Google Pictures a po deseti minutách v GIMPU:

Obrázek

Je to render a 4 fotky. Myslím, že pokud tomu obětuju stejný čas, jako je rendertime u particlů, tak to bude OK. Nejtěžší bude sjednotit dvě fotky v popředí, pozadí už se nějak ztratí :)

EDIT: jasně, a doplnit stíny..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 01, 2009 11:48 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
čo tak bump mapa s nejakým prehnaným nastavením? mne to fungovalo vždy


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 02, 2009 12:02 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 25, 2005 3:23 pm
Příspěvky: 714
Bydliště: Pardubice
Antharon: i při použití hi-res "seamless" mapy (1024x1024) země směrem od kamery vypadá placatě a objevuje se moire efekt..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 02, 2009 12:16 am 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
a co tak zobrat clouds na minimalnej velkosti, nastavit mrte opakovania, nor na max a popripade sa s tým pohrať..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 02, 2009 3:43 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 17, 2007 10:08 am
Příspěvky: 125
Bydliště: SR
zatial to vyzera celkom uveritelne ako jeden celok...mozno este pridat trosku farebnych korekci v postprocese..zatial dobra praca :thumbsup:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz