Právě je sob lis 02, 2024 12:35 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: vyber facu se stejnou texturou
PříspěvekNapsal: pát úno 27, 2009 10:18 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
Jdou nejak vybrat vsechny facy se stejnou texturou (brano podle textury v uv image editoru), aby sla ta textura treba snadno vymenit?
Diky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 27, 2009 12:09 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 14, 2004 5:45 pm
Příspěvky: 709
Bydliště: Podivín
jakým způsobem jsi nastavil ty facy s jinou texturou? podle řezu, vertexových skupin nebo od oka?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 27, 2009 1:14 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
Podle potreby, tzn. uplne obecne.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 27, 2009 2:14 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
Najlepšie je priraďovať textúry pomocou materiálov, potom sa dá vyberať vertexy podľa materiálu, ku ktorému sú priradené.

Bez materiálov by sa na to musel napísať skript.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 27, 2009 10:23 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
Díky za tip, ale já už mám napsaný exportní plugin, který materiály ignoruje a používá právě ty textury z uv. Navíc tyto textury se dají vrstvit, materiály ne. A navíc je tam ten 15-ti materiálový limit na objekt.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 28, 2009 12:57 am 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
v živote som nemal viac ako 8 materiálov na jednom objekte, čo to robíš prosím ťa, že chceš mať viac ako 20 textúr? :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vyber facu se stejnou texturou
PříspěvekNapsal: sob úno 28, 2009 8:31 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
frca píše:
Jdou nejak vybrat vsechny facy se stejnou texturou (brano podle textury v uv image editoru), aby sla ta textura treba snadno vymenit?
Diky

"Replace Image" ti na to, co potrebujes postaci ;). Staci oznacit jeden face s texturou kterou chces vymenit a pouzit Image>Replace...
Jinak stejnou vec sem potreboval jednou udelat a nejlepsi jak ti mohu poradit je, aby sis delal vertex groups a podle tech to pote oznacoval.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz