Právě je sob lis 02, 2024 12:30 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Render
PříspěvekNapsal: ned úno 22, 2009 1:19 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
Vas nestve, ze ked si zminimalizujete renderovacie okno, progress zmizne? aj s poctom vyrenderovanych policok?

Neda sa spravit, ze ked si zminimalizujem okno, alebo ho niecim prekryjem a zase ho vyvolam, aby sa mi zobrazil progress aj s vyrenderovanymi polami? je to bug mojej grafickej karty, alebo co? je na to nejaky figel?

za pripadnu pomoc dakujem...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 22, 2009 1:39 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
Dělalo mi to v Blenderu taky :wink:

Všeobecně při jakémkoliv renderu je můj počítač hrozně zpomalený. Pokud na render nechvátám tak s oblibou nastavuji ve Správci úloh spřažení jen na jedno jádro. Nicméně to asi nevyřeší tvuj problém.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 22, 2009 1:51 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
Sagi píše:
Nicméně to asi nevyřeší tvuj problém.


nie, pretoze som sa pytal na nieco ine :wink:, ale dobre vediet ,ked som chcel hrat tak som daval sprazeni na jedno jadro, ale nepomohlo to, hry chcu PC pre seba...sekali :D

nejaky iny figel na zobrazovanie progressu renderu?

kvoli tejto odpovedi na forum som ho zase prekryl :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Render
PříspěvekNapsal: ned úno 22, 2009 2:21 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 08, 2004 7:18 pm
Příspěvky: 788
Bydliště: Plzeň
Kapo píše:
Vas nestve, ze ked si zminimalizujete renderovacie okno, progress zmizne? aj s poctom vyrenderovanych policok?

Neda sa spravit, ze ked si zminimalizujem okno, alebo ho niecim prekryjem a zase ho vyvolam, aby sa mi zobrazil progress aj s vyrenderovanymi polami? je to bug mojej grafickej karty, alebo co? je na to nejaky figel?

za pripadnu pomoc dakujem...


To je dáno tím, že internal neobnovuje obsah okna při jeho změně. S tím nic nenaděláš. Ledaže bys tuhle část přepsal.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 22, 2009 4:31 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
Kapo: presne jak psal 6xx, ale resenim je treba pouziti externich rendereru :wink: pak jak si rikal ze se ti sekali hry, tak je to dano tim ze mas 2jadrovy procesor a pokud na jedno jadro das render na druhy das hru tak ti nezbejva nic pro system a tudis hra se bude sekat pac se bude delit o jadro se systemem na kterem bezi musel by jsi mit aspon 3 jadrovej procesor :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 22, 2009 4:49 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
Me to dela jen nekdy :-D kdyz sem doma renderoval, tak jednou mi to zmizelo, jednou to tam zustalo i pri prekriti :-D nedovedu si to vysvetlit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 22, 2009 5:05 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
vacik156 píše:
Me to dela jen nekdy :-D kdyz sem doma renderoval, tak jednou mi to zmizelo, jednou to tam zustalo i pri prekriti :-D nedovedu si to vysvetlit.


to mas este dobre...mne raz (no dobre dokopy 4 krat) zmizol komplet celonocny render...no image rendered... :? :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 22, 2009 6:27 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř dub 25, 2007 8:51 pm
Příspěvky: 207
Bumpkin: z tvojej odpovede by vyplyvalo, ze na jednojadrovom procesore sa nedali hrat hry, lebo isli na jednom jadre so systemom ;)

ak hre staci jedno jadro tak by malo ist bez problemu aj renderovat aj hrat na dvojjadre, teda aspon mne to ide


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 22, 2009 7:49 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
pantau píše:
Bumpkin: z tvojej odpovede by vyplyvalo, ze na jednojadrovom procesore sa nedali hrat hry, lebo isli na jednom jadre so systemom ;)

ak hre staci jedno jadro tak by malo ist bez problemu aj renderovat aj hrat na dvojjadre, teda aspon mne to ide


no neviem, skusal som san andreas (ale na starom PC, tam som nemohol nastavit sprazenie, nedalo sa na com) a sekalo to jak svina...na novom som neskusal...mohol by som skusit gothic 3, ale to sa mi zasekava kazdych dvadsat sekund aj s dvoma jadrami, nie este s jednym :lol:

btw: toto je moj tisici prispevok, vsimli ste si? :banana: :xmas: :woot:

Antharon píše:
TO ZNAMENÁ ŽE SI SPAMMER!!!! :banana: :onfire: :banana: [/img]


:lol: :lol:

budem editovat tento prispevok, chcem si udrzat tisicku :D (joj keby to bolo tisic eur :))


Naposledy upravil Kapo dne ned úno 22, 2009 9:49 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 22, 2009 9:43 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
a nemohlo by to byť náhodou tým, že render využíva aj iné veci než len procesor? niekde tie dáta byť musia predsa (hdd, ram?) niekadiaľ to musí tiecť (káble, zbernice?) výkon to proste znižuje aj keď máš dvojjadro...

TO ZNAMENÁ ŽE SI SPAMMER!!!! :banana: :onfire: :banana: [/img]


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 23, 2009 9:51 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned úno 22, 2009 8:22 pm
Příspěvky: 67
Bydliště: Košice
Antharon píše:
a nemohlo by to byť náhodou tým, že render využíva aj iné veci než len procesor? niekde tie dáta byť musia predsa (hdd, ram?)

súhlasím s Antharonom...osobne mám s týmto problémom skúsenosť, ťiež sa mi to stáva ale kamarát má takmer identickú zostavu (grafika,procák), ale má 2gb ram a ja len 1gb....keď som niečo renderoval u neho tento problém som nemal...teraz nehovorím že väčšia ram to zaručene vyrieši ale taká je moja skúsenosť... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Cau
PříspěvekNapsal: pon úno 23, 2009 11:27 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Jednoducha vec. Renderuj cez prikazovy riadok. Tam ti vypisuje pekne v ktorom "stvorceku" z kolych sa nachadza, potom co robi z NODov akurat...vidis tam pekne vsetko a aj historiu samozrejme ked si ju zrolujes dole. :) A naviac nemas tam graficke rozhranie takze pc by malo byt trochu sviznejsie..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 26, 2009 1:14 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
ako mam renderovat cez prikazovy riadok? :shock:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 26, 2009 1:38 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
hier!

http://forums.cgsociety.org/archive/ind ... 44440.html

:)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz