Právě je sob lis 23, 2024 7:49 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: prvy model auta -350z
PříspěvekNapsal: sob úno 14, 2009 12:02 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 13, 2008 11:41 pm
Příspěvky: 275
Bydliště: Slovensko, Svätý Jur
romil som na tom len par hodin (3), takze toho neni moc, ale planujem to dokoncit...

http://spamtheweb.com/ul/upload/130209/82830_350Z.jpg

za vsetky commenty dakujem

------EDIT-------

Tu som sa s tym este 2 hodky pohral, a vysledok je takyto:

http://spamtheweb.com/ul/upload/140209/ ... 50Z_2_.jpg

------EDIT-------

zacal som odznova, teraz mi trochu poradil kamarat, a vysledok je uplne iny

http://spamtheweb.com/ul/upload/140209/72598_350Z.jpg


inac problem mi robi tam ten vyrez na blinker


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 15, 2009 5:57 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
na todle auto se zatim vykasli, jed podle tohodle tutoru http://www.3dm3.com/tutorials/vaz/ todle auti je na tebe zatim tezky kdyz nevis jak ma vypadat topologie, tady na tomdle tutorialu je to krasne z obrazku videt, a je jedno ze je to na maxe topologie je v Blenderu a v maxu stejna tak ze kdyz pojedes podle obrazku tak to auti zvladnse vic nez dobre, a todle auto ta 350 by nedopadla moc dobre :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 15, 2009 10:24 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 13, 2008 11:41 pm
Příspěvky: 275
Bydliště: Slovensko, Svätý Jur
Diky za ten tutorial, skusim ho spravit, a uvidim co poriesim dalej...
urcite budem na tom neskôr pokracovat

ale akosi nemozem najst blueprint na ten model

ale ja som nasiel este aj takito tutorial, velmi sa mi paci, a pouzivaju tam rovnake blueprinty ako ja

http://www.3dm3.com/tutorials/maya/350z/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 16, 2009 1:20 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
Sunshaftstudios píše:
ale ja som nasiel este aj takito tutorial, velmi sa mi paci, a pouzivaju tam rovnake blueprinty ako ja

http://www.3dm3.com/tutorials/maya/350z/


tutorial je nadherny...ja som si zacal toto auticko robit podla tutorialu co si postol, a nasiel som (trochu dlhsie som hladal) presne ten blueprint, co on v tutoriale pouzil...je v rovnako zlej kvalite jak ten z tutorialu, lepsi som nenasiel :lol:
http://www.the-blueprints.com/index.php ... san_350_z/

vela stastia s modelom :wink:

(keby si chcel viac BluePrintov, tak http://www.the-blueprints.com/ je najlepsi)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 16, 2009 2:32 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 13, 2008 11:41 pm
Příspěvky: 275
Bydliště: Slovensko, Svätý Jur
no konecne tu vidim aj nejakeho slovaka :D

ja som ho nasiel hned prvy, a je naozaj v zlej kvalite...

ja asi to auto stpavim podla tutorialu, a porom ho spravim este raz aj z materialmi, a final renderom


ale myslim ze to potrva dlchsi cas


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 16, 2009 10:13 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
jdi na www.sm-cars.net tam najdes vetsinu aut v nazvu tutorialu je i nazev auta, tady je odkaz na 3dverovou variantu http://www.smcars.net/forums/lada-vaz/6 ... =VAZ+21093
ten tutorial co si si nasel nedoporucuju, uz jen z toho duvodu ze urcite se neucis BOX modeling tak ze todle nedas z box modelingu, NISSAN 350Z ti taky nedoporucuju pac neumis ani zakladni modeling tak ze nevis jak se ti na oblejch castech bude chovat subsurf na toz na vyrezech na oblejch castech, delej radsi hranaty auta na zacatek vetsinou tam nejsou videt chyby v topologii pac maj rovny plochy a nemaj slozity vyrezy, nebo jednoduchy tvary v kterejch nejsou slozity vvyrezi, viz AUDI TT treba

Kapo: to co radis je trosiku mimo misu pro zacatecnika, kterej nema moc paru ani o topologii a BOX MODELING pro zacatecnika kterej urcite nejede jen z BOXU nejni dobrej, na tom neuvidi jak ma postupne delat sit tudis to nejni moc dobra rada aby podle tohodle tutorialu jel, a jeste jelikoz vetsina profi softu (aspon co jsem mel zkusenost z modelovani v nich) nema tak snadny modelovani z vertexu tudis vse delaj z boxu a postupne pridavaj a odebiraj hrany, ale nerikam ze v profi softech to nejde modelovat jak v blenderu, ale je jasny ze je lepsi vyuzit obrovskyho kladu danyho programu a to je u blenderu snadna prace s vertexama a jejich snadne umistovani (sice je to vic nepresne ale je to snazsi) nez postupne pridavat a slozitym zpusobem v blenderu odebirat hrany kdyz Blender neumi delat mnoho uhelniky (umi ale nepracuje s nimi presna definice)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 16, 2009 10:26 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
Konkrétně v Maye (tedy tutoriál jaký našel) lze bez problémů modelovat z boxu, protože na to má dostatek nástrojů (Split Polygon Tool) bez tohohle nástroje je box modeling téměř nemožný, takže v Blenderu je lepší face-to-face což je metoda, která se mi celkově víc zamlouvá a používám jí i v Maye.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 16, 2009 10:49 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
Sagi: ano ale ted jde o to co je snazsi pro zacatecnika a hlavne co je snazsi pro zacatecnika BLENDERISTU tudis je tu Maya a jeji funkce ktere jsou i v 3dsmaxu a dalsich programech trochu dost Out :wink: jelikoz predpokladam ze je to zacatecnik tak je jasny ze hantyrku nebude tolik ovladat proto jsem to radsi rozvedl aby z toho neco mel tudis Face to face by mi skoro nic nereklo, jinak ta metoda je jedna z nejjednoduzsich jen je dulezity pri tom zachovat tvar a proporce ale to se nauci casem prvni je dulezity aby odhadl jak ma udelat topologii :wink: :wink: ale je fakt ze par veci bych obcas ocenil i v blenderu z ostatnich softu, a naopak :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 16, 2009 11:39 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
heh tie TOOL-y v maye ma dost s*ru, pretoze to co on tam na obrazku vyklopi, nejaky nacrtok, ze ten tool spravi z tohto toto, ja musim zlozito menit nastrojmi v Blenderu...viac krokov...

a navyse hocikde sa tam objavi nejaky n uholnik, ale v konecnom dosledku sa z toho aj tak stanu nejake loopy navyse (a kua naviac upravovania, jemneho posuvania...*) len na to idu v inom programe inak ako v Blenderi

* (nechcel som to pisat tolko do zatvorky) len pri tom prednom dieli co oznacil jednotkou, kapota, tak tam som stravil asi hodinu naviac posuvanim vertexov, kym sa mi to nepacilo, a to este neni tak ako by som chcel, staci male nedorozumenie a vyzera to pokrutene... :oops: :mad:

P.S.: no tak sorry Bumpkin, ze radim "mimo misu", ale mne sa ten tut tak paci (ovela viac nez ten tvoj VAZ...ale zase, ty si odbornik, ja sa len kocham modelmi ktore z toho vychadzaju...), a to nielen koli krase, ale lepsie tam vysvetluju preco ide ten ktory loop tak a nie tak...a je to krok po kroku, vo VAZ-e som videl ze naraz je hotova cela zadna cast a ja ani neviem ako...nebolo to take detailne...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 17, 2009 12:36 am 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
Kapo: jenze proc by na Vazu popisoval zadni cast kdyz ji delal stejnym spusobem jak tu predni :wink: proc by na vazu rikal jak jde ten a ten loop kdyz ti to ukaze rovnou na zacatku modelu, a uz vubec nechapu proc porovnavas program delanej hlavne na boxmodeling s Blenderem, nerikam ze v blenderubox modeling nejde pouzit ale nejni to jeho silna stranka a jeden z nejlepsich tutoru na Face to Face modeling auta co jsem zatim videl je ten na vaz
-no jasny me se na zacatku taky libili narocny auta na modeling ale ty si taky nejdriv jako malej lezl po ctyrech a az pak si zacal chodit po dvou :wink: vsechno ma svuj cas a na slozity veci nebo na narocnejsi modely musis az zvladnes ty lehci, ,,kdyz neumis udelat kostku tak se nepoustej do koule,, obrazne receno :wink:

ja uz fakt nevim jak vam to mam rict, kdyz si chcete projit tim dlouhym zdlouhavym zpusobem pokus omil a dostat tucty a tucty nevalnych komentu delejte to zpusem jakym to delate ale pak si nestezujte ze ty auta za moc nestoji a ze se libi jen tady na tomto foru ktery ma hooodne maly skyl vseobecne je toto forum brany jako za zacatecnicky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 17, 2009 12:48 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
ale ja som priam zdoraznil, ze sa mi ten 350Z nelubi viac preto, lebo je to narocnejsie, ale preto, lebo je to lepsie vysvetlene...stale dookola...to iste...


a uz vobec nechapem, skadial si zobral, ze tieto programy porovnavam, len hovorim ze ma to stve, ze co jemu trva chvilku ja to musim pracne robit...

aa, vidim, ze uz si odkukal text malym pismom...len vies, take kvantum textu je dost blbe furt to niekam kopirovat (ja to kopirujem do adresneho riadku :lol: ) a citat to tak :wink: :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 17, 2009 7:38 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
2Kapo: Dělat v Blenderu podle tutoriálu na Mayu a vztekat se, že ti chybí v podstatě základní polygonální nástroje je trošku na hlavu :wink:

Práce s N-úhelníky a Split Polygon Tool je prostě základ :wink:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz