Narazil jsem na problem, nebo mozna bug, mam onen model gjs, ktery sem zacal vytvaret v hodne stare verzi blenderu, napric novyma verzema se neobjevil zadnej problem pri dalsi modelaci, az ted. Mam model, u kteryho se relativne dobre pocitaji kolize a to je nastaven na bound concave trialnglemesh!(porad 60fps). Bezi to bez dalsiho pridavnyho tunelu pro kolize, ovsem kdyz vymazu nejakej face a rucne ho vytvorim znova, neni mozny aplikovat kolizi...
Kdyz misto otevreni staryho projektu otevru novej a model se vsim vsudy naapenduju, tak sice prace s kolizi u facu funguje, ale kolizni system je neuveritelne pomaly, prijdu ke stene, sek, vypocet kolize atd, na rovnym povrchu bez problemu, prijde schod a sek,sek,sek...
A jeste jedna malickost, kdyz model otevru v nove verzi, zmizi vetsina novych vymozenosti v Logic okne, treba nastaveni fyziky, soft body, atd...
Jestli bude mit nekdo zajem, poslu blend, ale je to vetsi, cca 18MB, predem diky za kazdou pomoc.
|