Právě je sob lis 23, 2024 7:39 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: audi a6
PříspěvekNapsal: ned pro 07, 2008 4:01 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř led 23, 2008 11:35 pm
Příspěvky: 135
Bydliště: Praha
zdravím,
můj první model auta, který, jak doufám, dotáhnu do konce; zatím tedy spíše udělán předek :D
update obrázku: zapracovány připomínky od už. Taby a Genom (odstraněn "důlek" a ubyl loop nad kolem, kde byla "mačkanice" vertexů, takže je to tam čistší, taky to už začíná dostávat správný tvary i dál za kolem a další)


Přílohy:
audirend9.jpg
audirend9.jpg [ 61.24 KiB | Zobrazeno 2559 krát ]


Naposledy upravil Mr. Smooth dne stř pro 10, 2008 11:53 pm, celkově upraveno 5
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned pro 07, 2008 4:09 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
wire prosím :oops:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned pro 07, 2008 4:11 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř led 23, 2008 11:35 pm
Příspěvky: 135
Bydliště: Praha
http://pavelenis.wz.cz/hlavawire1.htm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned pro 07, 2008 5:30 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Porovnánám tvary s realitou a sleduji i vedení meshe, ale asi bych být na tvém místě zkusil modelovat opět od 0, protože jsi dle mého soudu nevystihl základní křivky (např. průběžná "hrana" na boku karoserie) a i ten mesh se ti tak nějak podivně vine a hormadí nad kolem. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned pro 07, 2008 9:05 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Pokud to má být tohle auto: http://katalog-automobilu.cz/img/audi-a6-c6-2-avant-3-0-tdi-176kw-1.jpg tak nevím, kde se vzal v předním nárazníku takovej "důlek"...
Ten lem nad kolem bych udělal jinak...viz obrázek...


Přílohy:
wire.jpg
wire.jpg [ 81.72 KiB | Zobrazeno 2759 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ...
PříspěvekNapsal: ned pro 07, 2008 9:52 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř led 23, 2008 11:35 pm
Příspěvky: 135
Bydliště: Praha
díky za kometáře,
taby: no, od nuly se mi začínat nechce, spíš jen poopravovat :)
genom: ten přední důlek tam mám možná proto, že blatník (lem) předního kola nemám směrem dolu zahnut dovnitř auta, to by ten "důlek" mělo minimálně částečně eliminovat, a taky ho mám zvýrazněn pod ním tou ostrou hranou, kde by spíš měl být hladší přechod to toho spodního výstupku, takže určitě s tí něco ještě udělám


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon pro 08, 2008 7:31 pm 
Offline
..
..

Registrován: pon říj 13, 2008 9:53 pm
Příspěvky: 32
Bydliště: Brno
asi to sem nepatri ale muzu se zeptat jak si ten obrazek dal do ty kostky ? :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: RE: Arch.
PříspěvekNapsal: pon pro 08, 2008 8:56 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř led 23, 2008 11:35 pm
Příspěvky: 135
Bydliště: Praha
jestli je tím obrázkem myšlen technický nákres (blueprint), pak je to pomocí UV mapování, já mám tu krychli ze tří plane, takže jsem se u příslušného plane přepnul do edit módu, označ. všechny vertexy, stiskl "u" jako unwrap, pak dejme tomu zvolil "project from view" (nutno být v kolmém pohledu na plane), a pak jsem přepnul 3D okno na UV image editor, dal "open image" a pomocí "g" "g + x" "g + y" a "s" nastavil plane na texturu ale nejspíš bude lepší tu krychli jako 1 objekt unwrapovat třeba pomocí cube projection, v UV im. editoru si ji uložit (UVs-scripts-save UV face layout) a otevřít ulož. obrázek v 2D editoru, tam nastavit všechny pohledy blueprintu (tzn. nejdřív je potřeba si ten blueprint rozřezat na jednotlivé pohledy), uložit a znovu načíst do blenderu http://www.3dscena.cz/art/3dscena/clanek726655005.html (je to starší, takže např. UV face select mód už neexistuje, unwrapuje se v editačním) :) a ještě je třeba mít nastavený typ zobrazení objektů "textured" a případně přepočítat normály, pokud by se textura objevovala třeba na vnějšku místo vevnitř krychle


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ...
PříspěvekNapsal: ned pro 28, 2008 7:49 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř led 23, 2008 11:35 pm
Příspěvky: 135
Bydliště: Praha
tak jsem pře Vánoce trochu pokročil, takže nejnovější verze zde http://pavelenis.wz.cz/audi.htm
wire http://pavelenis.wz.cz/hlavawire1.htm
edit: tak ještě přidávám nejnovější yafaray verzi (zatím spíš ve fázi zkoušení tohoto rendereru) http://pavelenis.wz.cz/audiyaf2.htm


Naposledy upravil Mr. Smooth dne pát led 02, 2009 1:40 pm, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned pro 28, 2008 7:51 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
no už je z toho high poly a máš tam pár promáčklin a chybek.. těžko to teď napravíš :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned pro 28, 2008 11:36 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 17, 2007 10:08 am
Příspěvky: 125
Bydliště: SR
chybky su tam...ako v meshi tak aj pri vizualnom porovnani modelu a originalu. Ale nenechaj si pokazit chut a urcite na tom zapracuj, este sa na tom modeli mozes vela noveho naucit. Dalsi model bude zasa lepsi, budes mat viac skusenosti :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ..
PříspěvekNapsal: pon pro 29, 2008 12:27 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř led 23, 2008 11:35 pm
Příspěvky: 135
Bydliště: Praha
díky za komentáře a tichimu za podporu :) vím, že třeba nahoře za předním světlem to není úplně OK, ale zrovna tam si myslím, že s tím lze ještě něco udělat, aniž bych poničil ostatní, tak ještě uvidím


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz