tichi píše:
djs_core: velmi sikovne
, toto by ma fakt nenapadlo. Diky moc, ze si si dal tu pracu a vysvetlil mi to a este aj prilozil screenshot. Ale aj tak si myslim, ze by to bolo problematicke pouzit to v mojom pripade. Ja totiz nepracujem s kamerou v blenderi, ale s kamerou v renderovacej aplikacii a z blenderu pochadzaju len vyexportovane modely a materialy (poloha a nastvenie kamery z blenderu je ignorovane), cize keby som chcel pouzit tvoj postup musel museli by sa mi zhodovat pohlady z kamery v blenderi a pohlad kamery v render engine, ale toho by som docielil jedine porovnavacou metodou. Ale ako som pisal v predchazdajucom prispevku skusal som to aj s DOF, ale viac sa mi to pacilo bez toho. Asi to bolo aj tym, ze sa bolo treba pohrat s parametrom f-stop a samozrejme s focal distance, ale na to som akosi nemal cas a ani skusenosti (este nikdy som nedrzal taky fotoaparat v ruke, na ktorom by sa dalo toto nastavit). Skusim sa este pohrat s DOF, mozno sa mi to podari. Este raz diky za radu, urcite bude velmi uzitocna pre sceny, ktore renderujem vo v-rayi.
Není zač
Tak se to bude třeba hodit jindy
Je tam právě obrovská výhoda "štelování" toho DOFU pomoci colorramp, map value a blur (fakt to funguje perfektně) a také záleží jakou metodu vybereš u blur, mě zatím přišla nejlepší Quad oproti třeba defaultní Linear...
Ještě k tomu tvému renderu, je to moc pěkný, jen ty bílé tečky na obvodu prstenu to dost horší
Zkus ještě, jestli by s tím nešlo něco udělat